تعداد 108 واحد مسکونی مهر در فردوس افتتاح می گردد

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: امروز با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مسئولان استان خراسان جنوبی، 108 واحد مسکن مهر شهری و روستایی در فردوس افتتاح می گردد.

تعداد 108 واحد مسکونی مهر در فردوس افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات طرح الاچیق ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

کاظم مهمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در فردوس، از حضور علیرضا تابش مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در مراسم افتتاح مسکن مهر شهری و روستایی شهرستان فردوس اطلاع داد و اظهار کرد: در مراسم امروز کلید 108 واحد فاز نخست مسکن مهر فردوس به نمایندگی از هزار و 150 واحد ساخته شده در سطح استان و یک واحد در باغستان علیاء به نمایندگی از بیست و هشت هزارمین واحد مسکن مهر روستایی تحویل صاحبان این واحدها خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح 246 واحد مسکن مهر روستایی در روستای باغستان علیاء، اضافه نمود: هزار و چهار واحد مسکن مهر روستایی در روستاهای دیگر این شهرستان ساخته شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس گفت: تا به امروز هزار و 166 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان داده شده است.

مهمانی اعلام کرد: در راستای سیاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس که توسعه مسکن و نظارت بر ساخت مسکن شهروندان را بر عهده دارد، سال جاری 85 واحد تجاری-مسکونی در فردوس و 67 واحد تجاری-مسکونی در باغستان در دست اقدام است.

وی ضمن ابراز خرسندی از کار دقیق کارشناسان بنیاد مسکن فردوس و همچنین تدابیر مناسب تعاونی ها در تکمیل پروژه های فازهای مختلف مسکن مهر، اضافه نمود: از مجموع 2 هزار واحد ساخته شده در فردوس تنها 64 واحد معادل 3.2 درصد این واحدها دارای مشکل است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردوس گفت: در حال حاضر 362 متقاضی دارای صلاحیت در انتظار وام بانک مسکن فردوس هستند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 869

به "تعداد 108 واحد مسکونی مهر در فردوس افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد 108 واحد مسکونی مهر در فردوس افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید