تور چین: تفریحات مقرون به صرفه قیمت در پکن

به گزارش مجله فضای وب، رشد مالی چین نشان می دهد که پکن دیگر یک شهر مالی و مقرون به صرفه قیمت نیست. البته هزینه ها به مقدار لندن و پاریس بالا نیستند اما قیمت ها در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است. افرادی که دوست دارند سفر کم هزینه ای به پکن داشته باشند باید بدانند که تفریحات و تفریح های مقرون به صرفه قیمت زیادی در پکن پیدا می گردد. با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا با تفریحات مقرون به صرفه قیمت پکن آشنا شوید. . بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

تور چین: تفریحات مقرون به صرفه قیمت در پکن

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سرگرمیات مقرون به صرفه قیمت پکن

گردش در میدان تیانانمن

میدان تیانانمِن یکی از معروف ترین جاذبه های پکن است. این میدان بزرگ به میزان 60 زمین فوتبال معروفیت دارد. بازدید از این میدان از سرگرمیات مقرون به صرفه قیمت پکن است چراکه کاملا رایگان است. تیانانمِن معمولا بسیار شلوغ است و جمعیت زیادی برای دیدنی بالا بردن پرچم یا پایین آوردن آن در این میدان جمع می شوند. هتل های پکن

بازدید از موزه ملی چین

موزه ملی چین تاریخ 5000 ساله چین را در خود جای داده است. این موزه در قسمت شرقی میدان تیانانمان قرار گرفته و مجموعه بزرگی از هنرهای باستانی، پول، اسلحه، مجسمه و آثار برنزی را در پنج طبقه خود به نمایش می گذارد. موزه هنر ملی چین و موزه تاریخ طبیعی پکن و موزه ملی فیلم چین هم ازجمله موزه هایی هستند که ارزش بازدید کردن را دارند.

گردش در پارک ریتان

در پارک ریتان می توانید ساعت ها به دیدنی طبیعت زیبا و معبد خورشید بپردازید. این پارک در شرق پکن واقع شده و دارای باغ های زیبایی است. در این پارک می توانید مردم محلی را دیدن کنید که در حال اجرا تای چی و بازی ماهجونگ هستند. پارک چائویانگ، پارک بِی های با قدمت 1000 سال، و پارک جینگ شان که چشم انداز ای رو به شهر ممنوعه دارد ازجمله مکان های زیبایی هستند که برای پیک نیک بسیار مناسب هستند.

عکاسی از هنرهای خیابانی

یکی از سرگرمیات مقرون به صرفه قیمت پکن آرت 798 است. در دهه 1950 این مکان به عنوان یک کارخانه نظامی مورد استفاده قرار می گرفت. در دهه 1990، زمانی که سربازان از این مکان خارج شدند، هنرمندان معاصر با آثار هنری خود، این مکان را به یکی از مقاصد محبوب گردشگری در پکن تبدیل کردند. با بازدید از این مکان می توانید عکس های زیبایی با نقاشی های خیابانی بگیرید. شهر ممنوعه پکن

گردش در اطراف شیچاهای

اگر بخواهید مانند گروه شناگری که در هوای سرد در دریاچه شنا می نمایند خود را به داخل دریاچه پرتاب کنید باید خیلی شجاع باشید. اما یک گردش ساده در اطراف دریاچه، تجربه ای آسان و رایگان است که باعث لذت هر گردشگری می گردد. دریاچه هوهای در منطقه شیچاهای در نزدیکی شهر ممنوعه واقع شده است. بارها، مغازه ها و رستوران های مختلفی در نزدیکی این محله قرار گرفته اند.

خرید سوغات در بازار عتیقه جات پانجیایوان

این بازار قدیمی 26,000 متر مربع مساحت دارد و بیش از 4000 غرفه را در خود جای داده است. این بازار بزرگ ترین بازار در پکن است و در آن عتیقه جات و آثار هنری به فروش می رسند. یشم، نقاشی، خوش نویسی و وسایل قدیمی و عتیقه را می توانید در این بازار پیدا کنید. بازار پانجیایوان مکان ایده آلی برای خرید سوغات محسوب می گردد. اگر قصد ندارید چیزی خریداری کنید یا پول کافی برای خرید ندارید، دیدنی این بازار خود به تنهایی یک سرگرمی جالب است. اگر هم قصد خرید دارید از قلم نیاندازید که همراه خود پول نقد داشته باشید. فلی مارکت پکن

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1912

به "تور چین: تفریحات مقرون به صرفه قیمت در پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور چین: تفریحات مقرون به صرفه قیمت در پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید