کوشش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ کنگ

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان گفت: با توجه به کسب صندلی چهارمی در بازیهای آسیایی ناشنوایان در چین تایپه، این دوره کوشش بر این است که صندلی خود را ارتقاء دهیم و بر روی سکو قرار بگیریم.

کوشش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ کنگ

محمد علی عباسی در گفت وگو با خبرنگاران، در ارزیابی از وضعیت 4 ورزشکار تنیس روی میز ناشنوایان اعزامی به بازیهای آسیایی هنگ کنگ اظهار کرد: با توجه به این که در این دوره هدف گذاری اعزام تیم کیفی و مدال آور به بازیهای آسیایی ناشنوایان بود سعی کردیم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنها کسانی را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم که شانس بیشتری برای کسب مدال داشتند. بنابراین پس از برگزاری انتخابی تیم ملی و در اولین اردویی که برگزار گردید در نهایت فرزاد چراغی، مسعود قربانی، امیر اسدالله زاده و مریم کشتی آرا نفراتی بودند که برای بازیهای آسیایی هنگ کنگ انتخاب شدند.

وی گفت: برای آماده سازی نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی 4 مرحله اردو پیش بینی کردیم که دومین اردوی تیم ملی از 24 شهریور در تهران شروع و تا 29 شهریور ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان با بیان این که در سه بخش انفرادی، تیمی و دوبل در بازیهای آسیایی شرکت خواهیم کرد، اضافه کرد: در بخش تیمی شرایط بهتری از نظر مدال آوری نسبت به انفرادی و دوبل داریم. البته این امر بستگی به وضعیت قرعه کشی دارد، اگر با قرعه خوبی روبرو شویم احتمال این که در دوبل نیز به مدال دست پیدا کنیم زیاد است.

عباسی در خاتمه با اشاره به کسب صندلی چهارمی تیم تنیس روی میز ناشنوایان در بازیهای آسیایی چین تایپه اعلام نمود: در دوره قبل این بازیها که در چین تایپه برگزار گردید تیم تنیس روی میز ناشنوایان چهارم شد، این دوره کوشش ورزشکاران تنیس روی میز ناشنوایان ارتقا صندلی و قرار دریافت بر روی سکو است. امیدوارم با حمایت فدراسیون از این ورزشکاران به هدف پیش بینی شده دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 317

به "کوشش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ کنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ کنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید