تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است

به گزارش مجله فضای وب، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: شهر تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است که هزینه های قابل توجهی برای تکمیل این شبکه باید صرف کرد.

تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صفا صبوری دیلمی در سمینار مدیریت آب، فاضلاب، پسماند و سرمایه گذاری با بیان آنکه هدایت آب های سطحی در شهر تهران به لحاظ دانش فنی و مهندسی با کمبود خاصی روبرو نیست، از پیشبرد مطالعات و طراحی های لازم در این زمینه توسط متخصصان و مهندسان داخلی خبر داد.

وی اضافه نمود: همکاری مدیریت شهری پایتخت با متخصصان کشور های پیشرو در زمینه مدیریت آب و از آن جمله کشور هلند ضمن ارتقای هم افزایی علمی، سبب به روزتر شدن سطح فناوری در چنین پروژه هایی خواهد شد.

صبوری دیلمی با اشاره به برنامه های مدیریت شهری تهران در راستای احیای رودخانه های پایتخت، بازآفرینی این ظرفیت های طبیعی را از دیگر زمینه های همکاری های بین المللی ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری تهران آماده همکاری های بین المللی در تمام بستر های مربوط به مدیریت آب بوده و در این جهت از ظرفیت فدراسیون توسعه علوم و فناوری کشور های اسلامی نیز استقبال می کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنان خود از هدایت ایمن آب به عنوان یکی از دغدغه های مهم مدیران شهری نام برد.

وی گفت: در حال حاضر شهر تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است و هزینه های قابل توجه تکمیل شبکه فوق، توسعه همکاری های علمی در جهت ارتقای فناوری های مدیریت آب را اجتناب ناپذیر ساخته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 601

به "تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران نیازمند احداث 170 کیلومتر شبکه اصلی هدایت رواناب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید