ثبت نام 94 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/آذربایجان غربی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی از ثبت نام 94 نفر در پنجمین روز از ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس در 10 حوزه انتخابیه خبر داد و گفت: از مجموع این افراد 83 نفر مرد و 11 نفر نیز زن هستند.

ثبت نام 94 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی

با همراهی تور عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

علی مصطفوی امروز پنحشنبه 14 آذرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان در پنجمین روز، 3 نفر دارای مدرک لیسانس، 65 نفر کارشناسی ارشد و 24 نفر دکتری و 2 نیز دارای مدرک حوزوی هستند.

وی ادامه داد: از این افراد 12 نفر فرهنگی، 10 نفر استاد دانشگاه، 31 نفر کارمند، 5 نفر بازنشسته، 7 نفر شغل آزاد، 5 نفر بیکار، 4 نفر نماینده مجلس، 6 نفر پزشک و 12 نفر نیز سایر مشاغل و 2 نفر نیز شغل روحانی را عهده دار هستند.

مصطفوی با بیان اینکه 29 درصد از ثبت نام کنندگان دارای سابقه ایثارگری و 5 درصد سابقه نمایندگی مجلس هستند شرح داد: 17 درصد نیز دارای سابقه ثبت نام در ادوار گذشته مجلس را دارند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی افزود: در پنجمین روز از ثبت نام حوزه انتخابیه ارومیه با 32 نفر بیشترین و ماکو،چالدران،شوط و پلدشت و مهاباد با 4 نفر کمترین میزان ثبت نام شدگان را به خود اختصاص دادند.

مصطفوی ادامه داد: در حوزه نقده و اشنویه 8 نفر، خوی و چایپاره 9 نفر، شاهین دژ و تکاب 7 نفر، سلماس 11 نفر، میاندوآب 6 نفر، پیرانشهر و سردشت 5 نفر، ماکو،چالدران،شوط و پلدشت 4 نفر و بوکان 8 نفر در پنجمین روز ثبت نام نمودند.

وی افزود: تا به امروز 241 نفر برای داوطلبی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام نموده اند که از این تعداد 26 نفر زن و 215 نفر نیز مرد هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 611

به "ثبت نام 94 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام 94 نفر داوطلب نمایندگی مجلس یازدهم در آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید