نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد

به گزارش مجله فضای وب، عضو شورای صنفی دانشگاه بجنورد گفت: مسئولان برای برگزاری امتحانات قصد دارند کار را به اساتید بسپرند و خود اساتید نوع امتحان و اخذ نمره را تشخیص دهند.

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

محمد حاچمی، عضو سابق شورای صنفی دانشجویان دانشگاه بجنورد در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران، گفت: با شروع کرونا مسائل خاصی برای دانشجویان از جمله حذف ترم و برگزاری امتحانات پیش آمده که طبق صحبت با مسئولان سعی کردیم مسائل را عنوان نموده و برای حلش کوشش کنیم.

حاچمی ادامه داد: تا این لحظه برای برگزاری امتحانات مسئولان قصد دارند کار را به اساتید بسپرند و خود اساتید نوع امتحان و اخذ نمره را تشخیص دهند. شاید استادی بخواهد امتحان مجازی بگیرد و شاید استاد دیگری بخواهد با ارائه یک مقاله و پژوهش به دانشجو نمره دهد.

عضو سابق شورای صنفی دانشگاه بجنورد اعلام کرد: درخصوص حذف ترم بدون سنوات نیز اگر دانشجویی مشکل خاصی داشته باشد مثلا به بیماری کرونا مبتلا شده باشد می تواند ترمش را بدون احتساب سنوات حذف کند در غیر این صورت این امر ممکن نیست.

وی در ادامه با اشاره به مسائل پیرامون شورای صنفی در چند ماه گذشته اضافه کرد: اکنون چند ماه است که دانشگاه رسما شورای صنفی ندارد. دانشجویان برای حضور در این شورا هیچ مشوقی ندارند از طرفی فشار ها زیاد است و مسئولان خیال می نمایند عضو شورای صنفی بیشتر کارمند آن ها هستند.

حاچمی با انتقاد از روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد: دانشگاه در حوزه اطلاع رسانی ضعیف عمل می نماید به طوری که بسیاری از دانشجویان با من تماس می گرفتند و از برگزاری کلاس های مجازی بی اطلاع بودند. نمی دانم چرا روابط عمومی کانال فعال خود در تلگرام را پس از تغییر مدیر روابط عمومی حذف کرد.

این فعال دانشجویی در مورد مسائل حمل و نقل دانشگاه بجنورد نیز گفت: پس از جلسه با استاندار و دستورات ایشان مبنی بر افزایش تعداد اتوبوس های دانشگاه، مدتی این رخ داد، اما باز هم سازمان اتوبوس رانی به جای 2 اتوبوس وعده داده شده یک دستگاه به ما می داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 990

به "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه بجنورد به تصمیم اساتید بستگی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید