جایزه ایتالیایی ها به فیلم ایرانی پرواز ماهی ها

به گزارش مجله فضای وب، فیلم کوتاه پرواز ماهی ها به کارگردانی محمد توریوریان جایزه ویژه هیات داوران جشنواره سولیداندو ایتالیا را به دست آورد.

جایزه ایتالیایی ها به فیلم ایرانی پرواز ماهی ها

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فیلم کوتاه پرواز ماهی ها، این فیلم به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد توریوریان پیروز به دریافت جایزه تقدیر ویژه هیئت داوران از چهارمین جشنواره جهانی solidando ایتالیا شد.

پروازماهی ها که پیش از این پیروز به دریافت مدال پلاتین از پنجاه و دومین دوره جشنواره هوستن آمریکا و جایزه بهترین فیلم ششمین جشنواره رنگین کمان استرالیا شده و به عنوان بهترین فیلم جشنواره VKRATZE روسیه انتخاب شده است داستان معلم جدید یک روستا را روایت می نماید که پس از ورود به مدرسه متوجه جای سوختگی با سیگار روی دست یکی از دانش آموزانش که تنها دختر کلاس است می گردد و همین موضوع سرآغاز ماجرا هایی برای او است.

پرواز ماهی ها همچنین در اسفند امسال در جشنواره kino شهر منچستر انگلستان حضور خواهد داشت این جشنواره قدیمی ترین جشنواره فیلم کوتاه در منچستر است.

از جمله عوامل این فیلم عبارتند از: کارگردان و تهیه کننده: محمد توریوریان، نویسنده: آکو زندکریمی، مدیر تصویربرداری: یحیی زاهدیپور، تدوین و صداگذاری: سوران فهیم، صدابردار: ارسطو مفاخری، بازیگران: کوروش شاهونه، فردین قادری، شیما ملایی، اکرم درویشی، مدیر فراوری: آرمین پورمحمد، عکاس: محسن یعقوبی، مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای: سمیرا حسینی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 565

به "جایزه ایتالیایی ها به فیلم ایرانی پرواز ماهی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه ایتالیایی ها به فیلم ایرانی پرواز ماهی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید