خاطرات 444 روز گروگانگیری با انگل

به گزارش مجله فضای وب، گروه فرهنگی خبرنگاران در مصاحبه با هنرمندان مطرح، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا تماشای یک فیلم سینمایی جویا شده که در ادامه از نظرتان میگذرد.

خاطرات 444 روز گروگانگیری با انگل

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، این روزها بیشتر کشورهای جهان درگیر ویروس کرونا هستند. این بیماری، نگرانی هایی را به وجود آورده و متخصصان به افراد توصیه می نمایند تا حد امکان در خانه بمانند. با اینکه چنین کاری خطر ابتلا را کاهش می دهد، اما ماندن در خانه آن هم برای مدت طولانی خودش مشکل دیگری است که به آسانی نمی توان از آن گذشت. به بهانه این روزهای در خانه ماندن و سال نو، خبرنگاران در گفت و گو با بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون، پیشنهادهای آن را جهت مطالعه کتاب و یا دیدن یک فیلم خوب جویا شده است.

رامین ناصرنصیر زاده 1354 در تهران؛ بازیگر و کارگردان ایرانی است.

او فعالیت تلویزیونی خود را از سال 1373 شروع کرد و در این مدّت در مجموعه های طنز تلویزیونی از جمله پلاک 14، جنگ 77، باجناغ ها، پشت کنکوری ها و سه، پنج، دو ایفای نقش نموده است. وی هم چنین در مجموعه طنز قهوه تلخ نقش آقای بلوکات را به عهده داشت. ناصرنصیر در چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله شهرزاد و شوخی کردم نیز به ایفای نقش پرداخته است.

ناصرنصیر در گفت وگو با خبرنگاران از تعطیلی پروژه سینمایی شپلوتکا به کارگردانی حسین قناعت که در مازندران تصویربرداری می شد به دلیل عدم شیوع ویروس کرونا اطلاع داد و گفت: این هشتمین همکاری من با آقای قناعت است و من در این فیلم نقش معلم یک ده را بازی می کنم که یک سری اتفاقات برای آن ده می افتد که من نیز درگیر آنها می شوم. دراین روزها مشغول ترجمه یک رمان مستند گونه به نام اویتای مقدس از یک نویسنده آرژانتینی است و مربوط به ماجرای چسد مومیایی شده همسر دیکتاتور سابق آرژانتین است که طی یک ماجراهایی حدود بیش از بیست سال سرگردان می گردد و درنهایت در آرژانتین دفن می گردد.

کتابی که برای خواندن پیشنهاد می دهم یک بیوگرافی از زنی است که به همراه یک خانم دیگر در سفارت آمریکا در ایران قبل از انقلاب حضور داشته به نام کاترین ال. کوب که مدیر بخش فرهنگی سفارت بوده و خاطرات 444 روز گروگانگیری خود را نوشته و اسم کتاب را مهمان انقلاب گذاشته است. درباره اشغال سفارت آمریکا کتاب های زیادی نوشته شده ولی به نظر من نگاه کردن به این ماجرا از این زاویه جذابیت زیادی حداقل برای من داشت. من برای این روزها فیلم مغزهای کوچک زنگ زده هومن سیدی، فیلم روما و انگل را پیشنهاد می دهم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 859

به "خاطرات 444 روز گروگانگیری با انگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطرات 444 روز گروگانگیری با انگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید