خبرنگاران خیران مشهدی 2 کانکس نمونه گیری کرونا راه اندازی کردند

به گزارش مجله فضای وب، مشهد- خبرنگاران- دو کانکس نمونه گیری سرپایی برای افراد مشکوک به کرونا توسط خیرین سلامت در خراسان رضوی خریداری و در مراکز جامع خدمات سلامت مشهد نصب شد.

خبرنگاران خیران مشهدی 2 کانکس نمونه گیری کرونا راه اندازی کردند

رییس مرکز بهداشت شماره یک شهرستان مشهد روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: 2 دستگاه کانکس اهدایی خیرین در مراکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته آب و برق و شهرک لشکر راه اندازی شده است.

دکتر ناصر امینی اضافه نمود: هر کانکس که به صورت بهداشتی و با تدابیر حفاظتی برای بیمار و نمونه گیر طراحی شده با هزینه 50 میلیون ریال توسط خیران خریداری شده است.

وی ادامه داد: این برنامه با مشارکت خیران نیک اندیش نمونه ای از وفاق و همدلی مردم با خدمتگزاران سلامت در قطع چرخه انتقال ویروس کرونا به شمار می رود.

شهرستان مشهد دارای پنج مرکز بهداشت است.

از چند هفته گذشته آزمایش کرونا علاوه بر بیماران بستری در بیمارستان ها برای افراد دارای علائم مشکوک نیز در مراکز خدمات جامع سلامت زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می گردد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز چهارشنبه دهم اردیبهشت اظهار داشت: تا به امروز 93 هزار و 657 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 80 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و 957 تن رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 962

به "خبرنگاران خیران مشهدی 2 کانکس نمونه گیری کرونا راه اندازی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیران مشهدی 2 کانکس نمونه گیری کرونا راه اندازی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید