تأیید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری، شتاب گرفت

به گزارش مجله فضای وب، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ادارات کل استانی در تأیید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، شتاب نمایند.

تأیید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری، شتاب گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ولی تیموری گفت: پیرو کوشش های اجرا شده ستاد ملی کرونا مبنی بر حمایت از صنعت گردشگری در مقابل آسیب های وارده از شیوع ویروس کرونا، هم اکنون پرونده مربوط به تقاضای تسهیلات بانکی 12 درصدی واحدهای گردشگری در کارتابل ادارات کل استانی واقع شده است و احتیاج است تا با شتاب در تأیید، ارسال به بانک های عامل محقق گردد.

او بر اطلاع رسانی گسترده ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها تأکید کرد و اضافه کرد: بر این اساس کوشش گردد تا واحدهای گردشگری که تا به امروز به منظور ثبت تقاضای وام حمایتی مورد نظر از ثبت نام در درگاه اینترنتی کارا در وزارت کار جا مانده اند، به فوریت اقدام نمایند.

بنا به گفته معاون گردشگری، تسهیلات قابل عرضه به تاسیسات گردشگری آسیب دیده از کرونا در سه دسته مراکز اقامتی، پذیرایی، تفریحی و سایر فعالان به تشخیص وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری و صنایع دستی اختصاص پیدا می نماید و تا به امروز به حدود 7200 واحد گردشگری پیامک ارسال شده و ثبت نام اولیه اجرا شده است.

اخبار کرونا در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 189 هزار و 876 نفر به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 113 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 8950 نفر رسید.

سیما سادات لاری امروز درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور اضافه کرد: در 24 ساعت گذشته تا ظهر امروز (26 خرداد) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاه های علوم پزشکی دو هزار و 449 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید،842 نفر مورد بستری و 1607 نفر موارد سرپایی یا در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. با در نظر دریافت موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید19 در کشور به 189 هزار و 876 نفر رسید.

وی ادامه داد: در طول 24 ساعت گذشته 113 بیمار دیگر مبتلا به کووید19 در کشور جان باختند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تا به امروز 8950 نفر جان خود را از دست داده اند.

سادات لاری اعلام کرد: بر اساس این گزارش ها تا به امروز 150 هزار و 590 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند. 2765 نفر از این بیماران نیز در شرایط شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت در بخش های آی سی یو قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا نمایند.

وی گفت: تا به امروز یک میلیون و 269 هزار و 194 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور اجرا شده است.

لاری اضافه کرد: استان های خوزستان، آذربایجان غربی، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در شرایط قرمز قرار دارند. در تهران، خراسان رضوی و بوشهر موارد بستری در حال افزایش است.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1051

به "تأیید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری، شتاب گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأیید تقاضای تسهیلات واحدهای گردشگری، شتاب گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید