خریدی ارزان در مراکز خرید بالی اندونزی

به گزارش مجله فضای وب، بالی، جزیره کوه های جنگلی، جاذبه هایی آرام و بی سرو صدا برای بازدید دارد. آن هایی که به بالی سفر نموده اند معتقدند که این جزیره جاذبه های گردشگری پنهان زیادی دارد که می توانند سفر هر کسی را رویایی نمایند. یکی از کارهای هیجان انگیزی که معمولا افراد در بالی از دست نمی دهند خرید کردن است. در هر مغازه می توانید صنایع دستی بومی و بین المللی مختلفی را پیدا کنید. خریداران می توانند در این جزیره چیزهای زیادی را خرید نمایند از انواع لباس های با کیفیت گرفته تا غذاهای خوشمزه. نمایشگاه های فرهنگی، سنتی و بومی زیادی در این محل انجام می گردد که در آن ها همواره می توانید چیزهای جدیدی را پیدا کنید. بازارهای خیابانی، مراکز خرید،فوت کورت و … از جاهایی هستند که مردم برای خرید به آنجا می روند. برای آَشنایی بیشتر با مراکز خرید بالی در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

خریدی ارزان در مراکز خرید بالی اندونزی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

بازار هنری یوبود (Ubud)

بازار هنری یوبود که مردم محلی به آن پاسارسنی یوبود می گویند در روبروی پوریسارن، کاخ سلطنتی یوبود، قرار گرفته است. می توانید هر روز به این بازار قومی پر جنب و جوش بروید. در این بازار روسری های حریر زیبا، پیراهن سبک، کیف، سبد و کلاه های دست ساز بافتنی، مجسمه، بادبادک و دیگر محصولات دست ساز به فروش می رسد. بسیاری از اجناسی که در بازار یوبود پیدا می گردد در دهکده های اطراف درست می شوند. موقعیت مرکزی این بازار آن را به مهمترین مرکز خرید سوغاتی و صنایع دستی بالی تبدیل نموده است. این بازار از ساعت 8 صبح تا 5 بعداز ظهر باز است و اگر به دنبال سوغاتی های اصل بالی هستید حتما به آن سر بزنید.

میدان کوتا (kuta)

میدان کوتا مثل میدان تایمز بالی است. بازاری بزرگ که مغازه ها و کافه های زیادی دارد و جمعیت زیادی از گردشگران هم خیابان را پر نموده اند. دو طرف خیابان با ردیف های لباس فروش ها، هایپرمارکت ها، مغازه های اداری و رستوران ها پر شده است. برندهایی مثل آرمانی، گوچی، ورساچه و …با پسترها و دکورهای شیشه ای خود در دو طرف خیابان می درخشند و برندهای داخلی هم در این بازار شعبه دارند. این بازار هر روز از ساعت 8 صبح تا 10 شب باز است.

مال بالی گالریا (Mall Bali Galleria)

مال بالی گالریا یک مجموعه خرید بزرگ است که مرکز خریدی خانوادگی به حساب می آید و شعار لذت ببرید، بازی کنید، غذا بخورید و خرید کنید باعث شده که بسیاری از خانواده ها برای تفریح آخر هفته خود به این مرکز خرید بروند. این مرکز خرید به عنوان یکی از مراکز خرید موردعلاقه مردم و گردشگران، محبوبیت زیادی به دست آورده و هرروز از ساعت 9 صبح تا 10 شب باز است.

مرکز خرید دیسکاوری (Discovery)

مرکز خرید دیسکاوری یکی از مراکز خرید بزرگ بالی و دومین مرکز خرید شلوغ کوتا است. در یکی از خیابان های اصلی کوتا قرار گرفته است و موقعیت ساحلی و آمفی تئاتری روی شن ها دارد. این مرکز خرید سه طبقه، مغازه های زیادی با برندهای معروف دارد و همچنین رستوران ها و کافی شاپ های زیادی در آن شعبه دارند . این مرکز هر روز از 10 صبح تا 10 شب باز است.

منبع: thrillophilia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 531

به "خریدی ارزان در مراکز خرید بالی اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریدی ارزان در مراکز خرید بالی اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید