دومین نمایشگاه گروهی تعدادی ازعکاسان خبری ومستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 درساری گشایش یافت.

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- درروزهای پایانی سال؛ دومین نمایشگاه گروهی تعدادی از عکاسان خبری و مستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 با حضور رقیه صفری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و زارع، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساری گشایش یافت .

دومین نمایشگاه گروهی تعدادی ازعکاسان خبری ومستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 درساری گشایش یافت.

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،دومین نمایشگاه گروهی تعدادی از عکاسان خبری و مستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 از روز یکشنبه در ساری با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، عباس زارع، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و تنی چند از مسئولین دیگر و جمعی از هنرمندان گشایش یافت و به مدت پنج روز با رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی پذیرای علاقه مندان به مستند اجتماعی در هنر عکاسی خواهد بود.

نمایشگاه عکس کیوسک سال جاری با وجود برنامه ریزی هایی که گروه کیوسک برای برپایی دومین دوره نمایشگاه در ماه مرداد تدارک دیده بود، به دلیل شرایط خاص کرونایی برگزار نشد.

با تغییر رنگ کرونایی این استان از قرمز به زرد، مجوز برگزاری این نمایشگاه در آخرین روزهای سال صادر شد و از بعدازظهر دیروز، دومین دوره این نمایشگاه در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار گردید.

سال جاری در نمایشگاه کیوسک آثاری از غلامرضا احمدی، امیرعلی رزاقی، مصطفی شانچی، اکبر قاسمپور، مصطفی کاظمی و یاسر عموزاد برای ارائه در نمایشگاه عکس کیوسک انتخاب شده که شامل مجموعه عکس و تک عکس است. همچنین محمد رضایی عکاس باسابقه استان و مدرس عکاسی نیز به عنوان مشاور در فرآیند شکل گیری و گزینش آثار برای ارائه در کیوسک 99 این گروه را همراهی نموده است.

هنر اثرگذار عکاسی به وضوح می تواند در ایجاد جریانات مهم تفکر، امیدآفرینی، آگاهی بخشی و... نقش آفرین باشد و سال جاری 41 اثر در قالب مجموعه عکس و تک عکس برای ارائه در نمایشگاه حضور دارند.

دومین دوره این نمایشگاه از یکشنبه 24 اسفند تا پنجشنبه 28 اسفند هر روز بین ساعات 16 تا 19 در مجتمع فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران واقع در میدان امام (ره) ساری برپا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1543

به "دومین نمایشگاه گروهی تعدادی ازعکاسان خبری ومستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 درساری گشایش یافت." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نمایشگاه گروهی تعدادی ازعکاسان خبری ومستند اجتماعی مازندران با عنوان کیوسک 99 درساری گشایش یافت."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید