رئال مادرید آینده چه شکلی خواهد بود؟، امباپه و هالند در رادار کهکشانی ها

به گزارش مجله فضای وب، مدیران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تغییر و تحولاتی اساسی در ترکیب این تیم به وجود بیاورند.

رئال مادرید آینده چه شکلی خواهد بود؟، امباپه و هالند در رادار کهکشانی ها

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، نشریه آ اِس اسپانیا گزارش داد، تیم فوتبال رئال مادرید با وجود بازیکنانی همچون مودریچ 34 ساله، سرخیو راموس 33 ساله، کریم بنزما 32 ساله، مارسلو 31 ساله و گرث بیل، تونی کروس و ناچو که هر سه 30 ساله هستند، ترکیب پا به سن گذاشته ای دارد، از این رو مدیران این باشگاه اسپانیایی به دنبال ایجاد تغییراتی در ترکیب این تیم در کوتاه مدت هستند و قصد دارند میانگین سنی تیم خود را با جذب بازیکنان جوان، پایین بیاورند.

بر اساس این گزارش، دروازه بان این تیم، تیبو کورتوا 27 ساله است. در سوی دیگر انتظار می رود اشرف حکیمی 21 ساله که دوره دو ساله قرضی اش در بوروسیا دورتموند در سرانجام فصل جاری به سرانجام می رسد و بارها از علاقه اش به بازگشت به رئال مادرید سخن گفته است، در آینده ای نه چندان دور با دنی کارواخال 28 ساله، زوج دفاع مرکزی کهکشانی ها را شکل خواهند داد. او حتی قابلیت بازی در دفاع راست را هم دارد. در دفاع چپ هم فرلان مندی 24 ساله می تواند صندلی ثابتی در ترکیب رئال داشته باشد، این در حالی است که او این فصل هم صندلی مارسلو را در ترکیب اصلی کهکشانی ها با عملکرد خوبش متزلزل نموده است.

در مرکز خط میانی هم به نظر می رسد کاسمیرو 28 ساله هنوز بتواند چند سال دیگر در سطح بالایی برای کهکشانی ها بازی کند و در کنارش فدریکو والورده 21 ساله که فصل فوق العاده ای را سپری می نماید، می تواند زوج خوبی را با این هافبک برزیلی اش شکل دهد. مارتین اودگارد 21 ساله هم که در سه سال اخیر به طور قرضی در تیم های هیرنوین هلند، ویتسه هلند و در حال حاضر رئال سوسیه داد بازی نموده است، می تواند با آمادگی خوبی به رئال مادرید بازگردد و در پست هافبک نفوذی ایفای نقش کند.

تکلیف خط حمله سفیدپوشان مادریدی اما هنوز مشخص نیست، پست مهمی که می تواند قهرمانی ها را برای پرافتخارترین تیم اروپا به ارمغان بیاورد. وینیسیوس جونیور 19 ساله می تواند گزینه ای طولانی مدت برای کهکشانی ها در پست بال هجومی باشد، اما استراتژی رئال مادرید برای تقویت این پست جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن است، بازیکنی که قراردادش تا سال 2022 با PSG اعتبار دارد.

پستی که رئال مادرید اما برای تقویتش با چالشی جدی روبرو است، مهاجم نوک است، چرا که دنیا فوتبال در حال حاضر فاقد مهاجمانی به مانند لواندوفسکی، لوئیس سوارس و کاوانی است که بتوانند در یک فصل 30 گل زده را تضمین نمایند. رئال مادرید در یک دهه اخیر در این پست کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را داشته، برای همین باید مهاجمی را جذب کند که تضمین نماینده این تعداد گل زده باشد. یکی از گزینه های احتمالی برای پست مهاجم ارلینگ هالند 19 ساله است که بند فسخ 75 میلیون یورویی موجود در قراردادش در سال 2021 قابلیت فعال شدن دارد.

رئالی ها اما گزینه های خوبی همچون رینیر، یوویچ، آسنسیو، رودریگو و براهیم دیاس را هم در اختیار دارند، بازیکنانی که می توانند به بازگشت رئال مادرید به روزهای قهرمانی یاری نمایند.

در زیر ترکیب احتمالی رئال مادرید در آینده ای نه چندان دور را می بینید:

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 819

به "رئال مادرید آینده چه شکلی خواهد بود؟، امباپه و هالند در رادار کهکشانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید آینده چه شکلی خواهد بود؟، امباپه و هالند در رادار کهکشانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید