سیمئونه و رسیدن به یک رکورد بی نظیر در اتلتیکو

به گزارش مجله فضای وب، دیه گو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکومادرید با نشستن روی نیمکت این تیم در بازی امشب برابر ختافه برای پانصدمین بار هدایت روخی بلانکو را برعهده خواهد داشت.

سیمئونه و رسیدن به یک رکورد بی نظیر در اتلتیکو

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دیه گو سیمئونه در سال 2011 هدایت اتلتیکو مادرید را برعهده گرفت. او در اولین مسابقه خود با این تیم مقابل مالاگا به تساوی بدون گل دست یافت و بعد از آن فرایند پیشرفت فوق العاده روخی بلانکو با این آرژانتینی آغاز شد و تا به اینجا نیز ادامه داشته است.

دیه گو سیمئونه در مدت زمان حضور خود در این باشگاه اسپانیایی مجموعاً با اتلتیکو مادرید به 7 جام مختلف دست یافته که مهمترین آنها به قهرمانی لالیگا در فصل 14-2013 برمی شود؛ جایی که تیم او بالاتر از غول های فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید جام قهرمانی لالیگا را بالای سر ببرد.

با این حال لیگ قهرمانان اروپا تنها رقابتی است که دیگو سیمئونه نتوانسته با اتلتیکو مادرید در آن به قهرمانی دست پیدا کند. این در حالی است که تیم سرمربی آرژانتینی دو مرتبه تا آستانه کسب جام مهم ترین تورنمنت فوتبال اروپا پیش رفته بود اما هر بار مقابل تیم همشهری یعنی رئال مادرید کار را واگذار کرد.

با این حال بر هیچ کس پوشیده نیست که سرمربی آرژانتینی یک تیم نه چندان قدرتمند که همیشه در اواسط جدول لالیگا حضور داشت را به باشگاهی مدعی در سطح اول فوتبال اروپا تبدیل کرده و باعث شده که دیگر تیم های بزرگ از تقابل با با روخی بلانکو هراس داشته باشند.

اتلتیکو مادرید در حالی از دقایقی دیگر از سری مسابقات هفته شانزدهم لالیگا به مصاف ختافه خواهد رفت که سیمئونه برای 500 امین با روی نیمکت این تیم خواهد نشست که در نوع خود رکورد فوق العاده ای محسوب می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 بهمن 1399 بروزرسانی: 17 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1409

به "سیمئونه و رسیدن به یک رکورد بی نظیر در اتلتیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه و رسیدن به یک رکورد بی نظیر در اتلتیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید