روباتی که به تماشاگران المپیک توکیو کمک می کند

به گزارش مجله فضای وب، تویوتا و پاناسونیک، در طول بازی های المپیک تابستانی توکیو، روباتهایی ویژه را برای کمک به تماشاگران ارائه می کنند. قرار است این روبات ها وظیفه همکمک تماشاگران را بر عهده داشته باشند.

روباتی که به تماشاگران المپیک توکیو کمک می کند

سال آینده، ورزشکاران برجسته جهان در رقابت های تابستانی توکیو رقابت خواهند کرد. برخی از بزرگترین شرکت های ژاپن نیز با خوشحالی از این فرصت برای نشان دادن آخرین فناوری خود استفاده خواهند کرد

مقامات پشت این بازی برخی از فناوری های مهم را برای نشان دادن روابط نزدیک ژاپن با روبات ها مورد استفاده قرار می دهند. ماساکی کامیا معاون برگزاری المپیک توکیو در این رویداد گفت: روبات ها نباید مردم را بترسانند. روباتها رابطه ای محبت آمیز با انسانها دارند و میتوانند با انسانها همکاری کنند.

تویوتا از سیستم های هوشمند بلندمدت برای توسعه طرح های روباتیک در ژاپن استفاده می کند. این شرکت یک حامی کلیدی رویدادهای المپیک است که 16 روبات پشتیبانی کننده انسان ها حمایت می کند. پاناسونیک نیز وظیفه طراحی اسلایدهای هوشمند و روباتیک را بر عهده دارد که می تواند برای کنترل چمدان ها و بلند کردن اجسام سنگین نقش ایفا کند.

بازی های المپیک، تکنولوژی را به عنوان یک کانون درهم آمیخته با بازی ها ارائه می دهند. اما ژاپنی ها در این زمینه پیشگام هستند و می توانند نقشی پررنگ تر از دیگر کشورها ایفا کنند.، انتخاب

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 165

به "روباتی که به تماشاگران المپیک توکیو کمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روباتی که به تماشاگران المپیک توکیو کمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید