زمان انتخاب واحد نیم سال اول دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش مجله فضای وب، زمان انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

زمان انتخاب واحد نیم سال اول دانشگاه گیلان اعلام شد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، تاریخ انتخاب واحد و نحوه پرداخت شهریه در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه گیلان در اطلاعیه ای اعلام شد.

تمامی دانشجویان برای انتخاب واحد و سایر امورات آموزشی باید از آدرس اینترنتی sada.guilan.ac.ir استفاده نمایند. گفتنی است دسترسی دانشجویان از راستا های دیگر غیرفعال شده است. همکاران و اساتید هم می توانند از آدرس اینترنتی erp.guilan.ac.ir برای ورود به سامانه جامع آموزش استفاده نمایند.

دانشجویان شهریه پرداز برای انتخاب واحد ضروری است علاوه بر پرداخت بدهی های معوقه نیم سال های قبل، مبلغ پیش پرداخت نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 خود را هم پرداخت نمایند.

انتخاب واحد دانشجویان ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 به وسیله آموزش دانشکده انجام خواهد شد.

گفتنی است به منظور بهبود دسترسی به سامانه صرفا آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ 14 تا 19 شهریور ماه انتخاب واحد دارند در ساعات و روز هایی که به سال ورودی آن ها اختصاص داده شده به سامانه دسترسی خواهند داشت و دسترسی سایر دانشجویان به سامانه امکان پذیر نخواهد بود.

دانشجویان شهریه پرداز برای پرداخت شهریه می توانند از منوی امور شهریه، قسمت پرداخت الکترونیکی، مبلغ پیش پرداخت خود را واریز نمایند.

مسئولیت اخذ درس، رعایت پیشنیازی و همنیازی براساس سرفصل مصوب وزارت علوم که در سایت دانشگاه قرار گرفته است، به عهده دانشجو است.

دانشجویانی که متقاضی مهمان و یا انتقال به سایر دانشگاه ها هستند نمی توانند درترم جاری انتخاب واحد انجام دهند. در صورت عدم پذیرش مهمانی و یا انتقالی در دانشگاه مقصد، دانشجویان جهت انجام انتخاب واحد باید نامه مخالفت با مهمانی و انتقالی خود را از دانشگاه مقصد دریافت و به آموزش دانشکده تحویل نمایند تا مجوز شرکت در انتخاب واحد برایشان صادر گردد.

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه، دانشجویان مقطع کارشناسی مجاز به اخذ بیش از یک درس از دروس گروه معارف اسلامی در هر ترم نیست در صورت عدم رعایت این مصوبه، مسوولیت عواقب بعدی به عهده دانشجو خواهد بود.

دانشجویان کلیه ورودی های دانشگاه که سنوات مجاز آن ها به اتمام رسیده جهت اخذ دروس، پس از اخذ مجوز ادامه تحصیل، ملزم به پرداخت شهریه بر اساس مصوبه هیات امنا دانشگاه است.

به دانشجویان توصیه می گردد در زمان انتخاب واحد از تثبیت انتخاب واحد خودداری نمایند. در صورت تثبیت انتخاب واحد امکان ویرایش دروس در زمان انتخاب واحد و حذف و اضافه غیرفعال خواهد شد.

بر اساس مصوبه شورای آموزشی دانشگاه از نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 دانشجویان مقطع کارشناسی می توانند در صورت داشتن نمره ردی در درس یا دروس پیشنیاز در کارنامه تحصیلی، دروس بعدی را بدون رعایت پیش نیازی و محدودیت تعداد دروس، اخذ و بگذرانند. گفتنی است این مصوبه مشمول دروس حذفی نمی باشد، لذا به دانشجویان عزیز موکدا توصیه می گردد مفاد این بند را رعایت نمایند، در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده شخصا نسبت به حذف دروس غیرمجاز خود اقدام در غیر این صورت موارد غیرمجاز به وسیله آموزش حذف خواهد شد و فرصت انتخاب دروس جایگزین دلخواه در زمان حذف و اضافه از دانشجو سلب می گردد.

دانشجویان مقطع کارشناسی که در نیمسال تحصیلی قبلی ممتاز (با معدل بالای 17) شده اند در صورتی که پس از حذف واحد های درسی تعداد واحد به جای مانده (موثر) شان کمتر از حد نصاب واحد های درسی در یک نیمسال نباشد، می توانند در نیمسال اول سال تحصیلی 1401-1400 تا سقف 24 واحد درسی اخذ نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1772

به "زمان انتخاب واحد نیم سال اول دانشگاه گیلان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان انتخاب واحد نیم سال اول دانشگاه گیلان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید