شانس های اصلی صعود در لیگ قهرمانان اروپا ، سرنوشت گروه مرگ

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران :دور رفت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به خاتمه رسید. رقابت های شب دوم برای مدعیان به آسانی 4 گروه اول نبود و به جز لیورپول مدعیان به سختی از سد رقبای خود عبور کردند.

شانس های اصلی صعود در لیگ قهرمانان اروپا ، سرنوشت گروه مرگ

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

  • میزبانان بازنده

در گروه E تیم ناپولی در اتریش سه بردو سالزبورگ را درخانه اش شکست داد تا با 7 امتیاز به عنوان تنها تیم بدون شکست این گروه در صدر جدول قرار گیرد. دریس مرتنس در دقایق 17 و 64 و لورنزو اینسینه در دقیقه 73 برای ناپولی و ایرلینگ هالاند در دقایق 40 و 72 برای سالزبورگ گلزنی کردند.

لیورپول قهرمان فصل پیش لیگ قهرمانان در بلژیک چهار بریک از سد خنگ گذشت تا پشت سر ناپولی همچنان امیدوار به صعود باشد. آلکس چمبرلین در دقایق 2 و 75، سادیو مانه در دقیقه 77 و محمد صلاح در دقیقه 87 برای نماینده انگلیس و استفان اودی در دقیقه 88 برای خنک گل زدند.

  • گروه مرگ

در گروه F تیم بارسلونا اگرچه به سختی با نتیجه دو بریک از سد اسلاویا پراگ گذشت اما با ثبت دومین پیروزی اش در دور رفت با 7 امتیاز در صدر جدول نهاده شد . لیونل مسی در سومین دقیقه بازی بارسا را پیش انداخت و یان بوریل در دقیقه 50 گل تساوی میزبان را به ثمر رساند. در نهایت گل به خودی پیتراولیانکا در دقیقه 57، رجحان بارسلونا را رقم زد.نمایش ضعیف بارسا در این بازی انتقاد کارشناسان فوتبال دنیا را بهمراه داشت.

در ایتالیا تیم اینترمیلان بعد از نمایش 2 بازی ضعیف که با یک باخت و مساوی مقابل بارسلونا و اسلاویا پراگ رقم خورده بود در گام سوم مقابل دورتموند نهاده شد .در این دیدار اینتر رجحان کاملی بربازی داشت و در هرنیمه یک گل به ثمررساند تا شانس صعودداشته باشد. لائو تارومارتینس پس از اینکه در دقیقه 23 اینتر را پیروز به رختکن فرستاد در دقیقه 81 یک پنالتی را از دست داد وآنتونیو کاندروا در دقیقه 89 گل دوم میزبان را به ثمر رساند.

  • مخمصه صعود

لایپزیش در گروه G در حاشیه امنیت قرار گرفته است و با پیروزی که مقابل زنیت بدست آورد در صدر گروه نهاده شد. با پیروزی دوبریک بنفیکا مقابل لیون نماینده پرتغال نیز مانند لیون و زنیت شانس صعود خود را همچنان زنده نگهداشت.

در این بازی رافا سیلوا در دقیقه 4 و پیزی در دقیقه 86 برای بنفیکا گلزنی کردند و تنها گل لیون توسط ممفیس دپای در دقیقه 70 به ثمر رسید.

در گروه H والنسیا اسپانیا مقابل لیل فرانسه به تساوی یک بریک رسید تا با 4 امتیاز همچنان بخت صعود به دور بعدی داشته باشد.در این گروه آزاکس و چلسی با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارند.

بازی های دور برگشت از روز 14 و 15 آبان برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 467

به "شانس های اصلی صعود در لیگ قهرمانان اروپا ، سرنوشت گروه مرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس های اصلی صعود در لیگ قهرمانان اروپا ، سرنوشت گروه مرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید