شایعات از حقیقی بودن Titanfall 3 می گویند

به گزارش مجله فضای وب، چند نفر از منابع لو دهنده اطلاعات بازی Apex Legends توییت هایی مبنی بر این که بازی تایتان فال 3 واقعی است منتشر نموده اند. سری بازی تایتان فال که سازنده های آن با بازی ایپکس لجندز مشترک است مدتی است از طرف سازنده های خود توجهی دریافت ننموده و کنار رفته.

شایعات از حقیقی بودن Titanfall 3 می گویند

به جرات می توانیم بگوییم بازی های سری تایتان فال یکی از بهترین تیراندازی های اول شخص تاریخ بازی های ویدیویی را در خود دارند. بازی تایتان فال ورود شرکت الکترونیک آرتز (EA) را به دنیای بازی های اول شخص رقابتی و سریع رقم زد. این بازی که در ابتدای نسل هشتم منتشر شد، اولین اثر استودیوی تازه تاسیس الکترونیک آرتز در آن موقع، یعنی ریسپاون (Respawn) محسوب می گردد.

استودیوی ریسپاون یکی از کاربلد ترین استودیوهای ساخت اکشن های اول شخص محسوب می گردد. این استودیو از اعضای اصلی گروه اینفینیتی وارد (Infinity Ward) که نسخه های اولیه سری بازی های کال آو دیوتی و دو قسمت اول بازی های مدرن وارفر (Modern Warfare) همان سری را ساخته اند، تشکیل شده. استودیوی ریسپاون پس از تاسیس، دو نسخه از بازی تایتان فال را خلق کرد که فرمول تیر اندازی بازی های این استودیو، با چاشنی ربات های غول پیکر را به بهترین شکل ممکن ارایه می دهد. متاسفانه به دلیل تبلیغات ضعیف بازی های تایتان فال در مقابل بازی های دیگر، این بازی ها در حد لیاقت شان توجه دریافت نکردند.

مدتی است استودیوی ریسپاون سری تایتان فال را کنار گذاشته و حسابی مشغول توسعه بتل رویال جدید خود، یعنی ایپکس لجندز (Apex Legends) است. البته با این که در بازی ایپکس لجندز خبری از تایتان ها نیست، این بازی در دنیای تایتان فال جریان دارد.

  • با آپدیت جدید Apex Legends همه پلتفرم ها می توانند با هم بازی نمایند

با توجه به شرایط فعلی استودیوی ریسپاون، هواداران بازی تایتان فال نگران این هستند که دیگر بازی محبوب آن ها از طرف سازنده ها توجهی دریافت نمی کند؛ اما ظاهرا ماجرا این چنین نیست. بر اساس شایعات جدیدی که پخش شده اند، استودیوی ریسپاون بی سروصدا در حال توسعه قسمت سوم سری بازی های تایتان فال است.

این شایعه از طرف حساب کاربری توییتر ژوگاندو کام وینچستر (Jogando com Winchester) که عضو تیم فراوری محتوای بازی ایپکس لجند است، با نام مستعار theneon-beast آغاز شد:

البته توییت مورد نظر پس از مدت زمان کوتاهی حذف شد و حالا دیگر در دسترس نیست. این منبع برزیلی تا به کنون اطلاعات زیادی از بازی ایپکس لجندز منتشر نموده که باعث می گردد بتوانیم تا حدودی به او اعتماد کنیم. در کنار این توییت، Biast12 که فعالیت های داده کاوی داشته و از دیگر منابع لو دادن اطلاعات بازی ایپکس لجندز است توییت قبلی را با متن زیر (که البته این توییت هم حذف شد) بازنشر داد:

پیش از هر چیزی باید بگوییم نمی توان به طور کامل به شایعات اعتماد کرد و اصلا ضمانتی برای واقعی بودن این اطلاعات وجود ندارد. در دنیای بازی های ویدیویی شایعات بسیاری پخش می شوند که بسیاری از آن ها به وقوع نمی پیوندند؛ با این وجود، شایعاتی نیز وجود دارند که دقیقا رخ می دهند.

برخی وقت ها شرکت های سازنده بازی های ویدیویی به شکل کنترل شده شایعاتی در خصوص بازی های خود منتشر می نمایند که گاهی اوقات برای دریافت بازخورد و گاهی اوقات به جهت ایجاد هیجان است. بعید نیست شایعات حول محور بازی تایتان فال 3 هم به طور کنترل شده از سوی خود سازنده های بازی پخش شده باشند.

چندی پیش در یک مصاحبه کوتاه از هم بنیان گذار استودیوی ریسپاون یعنی، وینس زمپلا (Vince Zampella) در خصوص تایتان فال 3 سوال شد. وینس زمپلا در کنار نشان دادن علاقه خود به این سری، به شکل مبهم پاسخ داد که ممکن است قسمت سوم سری بازی تایتان فال ساخته گردد.

استودیوی ریسپاون هم اکنون در حال پشتیبانی و گسترش بازی جدید خود ایپکس لجندز است و اگر شایعات گفته شده واقعی باشند، بعید می دانیم فعلا خبری از تایتان فال 3 بشنویم. اگر به بازی های اول شخص با موضوع حرکت در محیط و گیم پلی برق آسا علاقه دارید، می توانید بازی ایپکس لجندز را به رایگان برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی و به زودی نینتدو سویچ دریافت کنید.

منبع: Dexerto

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1269

به "شایعات از حقیقی بودن Titanfall 3 می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شایعات از حقیقی بودن Titanfall 3 می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید