شناسایی اولین مورد ابتلاء به کرونا در امارات

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، وزارت بهداشت امارات امروز چهارشنبه از شناسایی اولین مورد از ابتلاء به ویروس کرونا در این کشور خبر داد.

شناسایی اولین مورد ابتلاء به کرونا در امارات

خبرگزاری رسمی امارات (وام)، به نقل از وزارت بهداشت این کشور گفت که فرد مبتلا از اعضای خانواده ای است که از شهر ووهان چین به امارات سفر کرده اند.

بر اساس این گزارش، فرد مبتلا تحت مراقبت پزشکی قرار گرفته است و حال عمومی وی پایدار است.

وزارت بهداشت امارات تاکید کرده که با هماهنگی دستگاه های مرتبط در این کشور اقدامات ضروری پیشگیرانه را برای جلوگیری از شیوع این ویروس اتخاذ کرده و به دقت شرایط را تحت نظر دارد

وزارت بهداشت امارات، اوضاع را نگران کننده ندانست.

گفتنی است که ویروس کرونا که اعلام شد اواخر سال گذشته میلادی در بازار غذاهای دریایی در شهر ووهان واقع در استان هوبی در مرکز چین که به طور غیرقانونی حیوانات وحشی می فروخت شیوع پیدا کرده است اکنون علاوه بر 30 استان و منطقه چین به 14 کشور دیگر از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، کانادا و فرانسه هم گسترش یافته است.

این ویروس که از خانواده ویروس کرونا شناخته شده است دوره نهفته نسبتاً طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین باعث شده است تا زمانی که علائمی چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند از آن آگاهی ندارند و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان نمی بینند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 872

به "شناسایی اولین مورد ابتلاء به کرونا در امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی اولین مورد ابتلاء به کرونا در امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید