طراحی داخلی مدرن ، نمونه ایی از تکامل مدرنیسم در معماری داخلی

به گزارش مجله فضای وب، خانه ایی که در این قسمت به آنالیز آن می پردازیم در سال 2013 کامل شد و به نمونه ایی نفس گیر و زیبا در معماری نوینگرا تبدیل شد. نام این مکان خانه احیا شده یا Redux House است و توسط شرکت معماری Studio mk27 در سائوپائولو و هیئت طراحی به سرپرستی Marcio Kogan از ابتدا تا انتها طراحی و ساخته شد. پروژه تمام شده مانند یک کتاب آموزشی درباره خطوط ساده، کامل و مدرن در طراحی است از پنجره های فریبنده گرفته تا دیوارهای بتنی خانه همگی با جزئیات کامل طراحی شده اند. اما هنگامی که به داخل خانه قدم می گذارید باز هم بیشتر شگفت زده خواهید شد. (طراحی داخلی مدرن)

طراحی داخلی مدرن ، نمونه ایی از تکامل مدرنیسم در معماری داخلی

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مانند دیگر پروژه ها تیم معماری باید طراحی خود را از تمرکز بروی محیط طبیعی و دشت سرسبز اطراف خانه آغاز میکرد. آنها تصمیم گرفتند خانه را در بلندترین نقطه منطقه بسازند تا به مالکان خانه منظره ایی تماشایی و کامل از غروب خورشید در دشت سرسبز Quinta da Baroneza برزیل را هدیه بدهند.

اما بیشترین چیزی که در نمای خارج این طراحی داخلی مدرن جلب توجه می نماید سقف و کف دوتکه ساختمان هستند که مانند ساندویچی پنل های شیشه ایی را در برگرفته اند. این قطعه های بتنی حس عظیم و مدرن بودن یک محیط را به نهایت خود می رساند. پنل کف خانه حدود 50 سانتی متر از کف زمین فاصله دارد تا حس شناور بودن خانه را به بیننده و مالکان منتقل کند. از طراحی داخل خانه تا استخر خارج و پنل های چوبی تا شده در نمای خارج خانه طوری طراحی شده اند که همگی جزئی از طبیعت باشند و با نگاه کردن به آنها متوجه حضور و زندگی دربین آسمان، دشت و زمین سرسبز بشوند. پنل های چوبی بعنوان پرده هم عمل می نمایند تا قسمت های خصوصی خانه مانند اتاق خواب را پوشش دهند و از نفوذ نور زیاد به داخل آنها جلوگیری کند.

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 947

به "طراحی داخلی مدرن ، نمونه ایی از تکامل مدرنیسم در معماری داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی مدرن ، نمونه ایی از تکامل مدرنیسم در معماری داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید