عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به سید حمید موسوی شهردار منطقه یک به پاس کوشش های مجدانه ایشان در ساماندهی و حمایت از مدارس کم برخوردار اهدا شد.

عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که با حضور علی اکبر ابراهیمی رئیس، نائب رئیس و اعضای کمیسیون اجتماعی این جامعه، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، مشاور وزیر آموزش و پرورش، معاونین دبیر کل یونسکو، دختر محمدرضا حافظی پدر مدرسه سازی ایران و ... در محل شرکت پاکشوما برگزار گردید عضویت افتخاری جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به سید حمید موسوی شهردار منطقه یک اهدا شد.

شهردار منطقه یک در این جلسه راز ماندگاری این کشور پهناور را وجود افراد فرهیخته ای دانست که هرکجا در سطح جامعه احساس خلاء کردند، داوطلبانه به ایفای نقش پرداختند و دوشادوش دستگاه ها و سازمان های دولتی حضور موثر و فعال داشتند.

موسوی ضمن تاکید بر این مطلب که ترویج اخلاق و شناساندن سبک زندگی خیرین در مدارس می تواند جامعه را به سوی توسعه و شکوفایی بیشتر رهنمون کند، گفت: شهرداری منطقه یک ضمن استقبال از فعالیت این جامعه در زمینه فراوری و ایجاد فرصت های شغلی، این آمادگی را دارد تا هم به عنوان یک سازمان خدماتی در موضوعات تبلیغات محیطی با جامعه خیرین مدرسه ساز همکاری نماید و هم در راستای فرهنگ سازی، کار مشترک مالی و جذب سرمایه اقدامات لازم را به انجام رساند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1400 بروزرسانی: 21 آبان 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1846

به "عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت افتخاری و نشان جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به شهردار منطقه یک اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید