فروش بیش از 236 هزار نسخه کتاب الکترونیک در پویش کتاب-خانه

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از رروابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایوب دهقانکار با اعلام خاتمه زمان بیست روزه پویش کتاب-خانه گفت: این پویش با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد و جمعی از ناشران الکترونیک کشور برگزار گردید. در این طرح بیش از 236 هزار نسخه کتاب الکترونیکی با ارزشی بالغ بر 26 میلیارد ریال فروخته شد.

فروش بیش از 236 هزار نسخه کتاب الکترونیک در پویش کتاب-خانه

جهت دریافت خدمات اجرای جزئیات اجرایی بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

دهقانکار ادامه داد: هدف از برگزاری این پویش تقویت سبد فرهنگی خانواده های ایرانی در ایام خانه نشینی ناشی از کرونا در ایام تعطیلات سال جدید بود. این پویش توانست ذائقه تعداد در خور توجهی از کتابخوانان را با کتاب های الکترونیکی و دنیای نشر دیجیتال آشنا کند.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید نمود: کتاب های الکترونیکی تحت هیچ شرایطی رقیب کتاب های کاغذی نیستند بلکه مکمل و مقوم خوبی برای ترغیب مطالعه و در نهایت فروش نسخه های بیشتری از کتاب های کاغذی محسوب می شوند و سیاست معاونت فرهنگی حمایت همزمان از نشر کتاب بصورت کاغذی و دیجیتال است.

دهقانکار در خاتمه خاطر نشان کرد: خوشبختانه ناشران الکترونیک کشور در مقایسه با سال های گذشته رشد کمی و کیفی مطلوبی داشته اند و همین موضوع یکی از دلایل اصلی استقبال مخاطبان از محصولات ارائه شده است .

براساس این گزارش، در پویش کتاب-خانه که از اول تا بیستم فروردین 1399 برگزار گردید کتاب های کودک و نوجوان با تخفیف 80 درصد و کتاب های بزرگسال با تخفیف 70 درصد به مخاطبان عرضه شد.

در این پویش پلتفرم های کتابخوانی طاقچه، فیدیبو، کتابراه، نوار، کتابیکا، پژوهان و فراکتاب مشارکت داشتند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 806

به "فروش بیش از 236 هزار نسخه کتاب الکترونیک در پویش کتاب-خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 236 هزار نسخه کتاب الکترونیک در پویش کتاب-خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید