فیلم، توحّش عریان گروه های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!

به گزارش مجله فضای وب، پس از آنکه ترامپ در سخنرانی خود در ایالت گجرات هند به هندوها گفت: ما تروریسم افراطی اسلامی را با یاری همدیگر تصفیه میکنیم خیابان های دهلی نو شاهد درگیری های گسترده بین مسلمانان و هندوهای رادیکال شده است.

فیلم، توحّش عریان گروه های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حساب کاربری تحولات شبه قاره در صفحه توئیتری خود نوشت: پس از آنکه ترامپ در سخنرانی خود در ایالت گجرات هند به هندو ها گفت: ما تروریسم افراطی اسلامی را با یاری همدیگر تصفیه میکنیم خیابان های دهلی نو شاهد درگیری های گسترده بین مسلمانان و هندو های رادیکال شده است. طی این درگیری ها تا به امروز 42 مسلمان کشته و بیش از 200 مسلمان زخمی شده است.

هندو ها با یورش به مساجد و خانه های مسلمانان اقدام به آتش زدن و ربودن جوانان میکنند. مودی، نخست وزیر هند خواستار بازگشت آرامش به طرفبن شده است، ولی این اعتراضات که از ماه ها پیش با اجرای قانون شهروندی علیه مسلمانان شروع شده است هر روز گسترده تر و خونین تر می گردد. پس از وقوع خشونت های گسترده در چندین منطقه دهلی نو پایتخت هند، آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار نهایت بردباری برای کنترل شرایط و سرانجام خشونت ها در این شهر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 723

به "فیلم، توحّش عریان گروه های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، توحّش عریان گروه های ضداسلامی هند بعد از سفر ترامپ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید