فینال لیبرتادورس در مادردید

به گزارش مجله فضای وب، پیش از این، از شهرهای مختلفی مانند میامی آمریکا و حتی دوحه قطر، به عنوان میزبان این دیدار نام برده شد اما در نهایت تصمیم به برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو گرفتند.

فینال لیبرتادورس در مادردید

فینال لیبرتادورس در مادرید

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گفت که دیدار برگشت فینال جام لیبرتادورس بین تیم های ریورپلاته و بوکا جونیورز در استادیوم سانتیاگو برنابئوی مادرید برگزار خواهد شد. این دیدار که قرار بود شنبه گذشته در استادیوم مونومنتال، استادیوم خانگی ریورپلاته برگزار گردد، با این تصمیم روز یکشنبه 9 دسامبر (18 آذر) در استادیوم خانگی رئال مادرید برگزار می گردد.

همچنین در این دیدار، هواداران هر دو تیم بوکا جونیورز و ریورپلاته حضور خواهند داشت، در حالی که پیش از تصمیم گرفته شد در دیدارهایی که در استادیوم های خانگی دو تیم برگزار می گردد، هواداران تیم میهمان حضور پیدا ننمایند.

همچنین کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی گفت که باشگاه ریورپلاته به دلیل اتفاقاتی که منجر به لغو دیدار برگشت شد، 400 هزار دلار جریمه خواهد شد. این در حالی است که باشگاه بوکا جونیورز همچنین به دنبال این است که به وسیله دادگاه حکمیت ورزشی، نتیجه بازی برگشت را به سود خود کند و جام قهرمانی را به دست بیاورد. -

دو تیم در دیدار رفت که در استادیوم لا بومبونرا برگزار گردید، به تساوی 2-2 رسیدند و قرار بود دیدار برگشت شنبه گذشته برگزار گردد اما حمله گروهی از هواداران ریورپلاته به اتوبوس بازیکنان بوکا، باعث لغو بازی شد.

آنها شیشه های اتوبوس بوکا را شکستند و استفاده پلیس از اسپری فلفل برای متفرق کردن آنها، باعث شد تا تعدادی از بازیکنان بوکاجونیورز احتیاج به درمان پیدا نمایند. کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی ابتدا بازی را به روز بعد موکول کرد اما با اعتراض بازیکنان بوکا، بازی لغو شد.

پیش از این، از شهرهای مختلفی مانند میامی آمریکا و حتی دوحه قطر، به عنوان میزبان این دیدار نام برده شد اما در نهایت تصمیم به برگزاری بازی در سانتیاگو برنابئو گرفتند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 101

به "فینال لیبرتادورس در مادردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فینال لیبرتادورس در مادردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید