قرعه کشی ثبت نام کنندگان فروش فوق العاده خودرو چه زمانی انجام می گردد؟

به گزارش مجله فضای وب، رئیس سازمان حمایت گفت: پس از مهلت 10 روزه ثبت نام اولیه، در 48 ساعت باید اطلاعات ثبت نام کنندگان آنالیز و قرعه کشی انجام گردد و خودرو ساز مکلف است در مدت 48 ساعت برنده ها را اعلام کند و در مدت یک هفته، پول برنده نشده ها را به حساب آن ها برگرداند.

قرعه کشی ثبت نام کنندگان فروش فوق العاده خودرو چه زمانی انجام می گردد؟

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از صدا و سیما، عباس تابش با اشاره به اینکه الگوهای مختلف فروش خودرو را برنامه ریزی نموده ایم، افزود: در مرحله نخست، فروش فوق العاده در دستور کار است که ثبت نام اولیه آن به مدت 10 روز انجام می گردد.

وی با اشاره به نظارت سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان در حوزه فراوری گفت: از میزان تعهد فراوریی که دو خودرو ساز دارند, 60 به 40 می توانند به تعهدات و فروش اقدام نمایند و از این 40 درصد هم 60 به 40 برای فروش فوق العاده و الگوهای دیگر فروش اقدام خواهند کرد.

تابش افزود: نظارت بر چرخه این تخصیص ها و انجام به موقع تعهدات معوق و تعهدات جاری و سررسید نشده از جمله این نظارت هاست.

معاون سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: در مدت 10 روز مهلت نام نویسی در حوزه فروش فوق العاده خودرو برای تامین احتیاج روز کشور، نظارت می کنیم تا ثبت نام ها به درستی انجام گردد.

تابش گفت: 50 درصد مبلغ خودرو به عنوان پیش پرداخت، پرداخت می گردد.

وی افزود: بنا بر هر علتی، هر یک از شروط نام نویسی در هر مرحله، نقض گردد، نام نویسی منقضی می گردد و پول کسی که این شرایط را رعایت ننموده است عودت داده می گردد و خودرو به او تعلق نمی گیرد حتی اگر نام او از قرعه کشی بیرون آمده باشد.

رئیس سازمان حمایت مصرف نمایندگان و فراورینمایندگان افزود: پس از مهلت 10 روزه ثبت نام اولیه، در 48 ساعت باید اطلاعات ثبت نام نمایندگان آنالیز و قرعه کشی انجام گردد و خودرو ساز مکلف است در مدت 48 ساعت برنده ها را اعلام کند و در مدت یک هفته، پول برنده نشده ها را به حساب آن ها برگرداند.

تابش گفت: مردم می توانند موارد تخلف را به وسیله سامانه 124 اطلاع دهند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1021

به "قرعه کشی ثبت نام کنندگان فروش فوق العاده خودرو چه زمانی انجام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی ثبت نام کنندگان فروش فوق العاده خودرو چه زمانی انجام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید