قهرمانان کشتی فرنگی دنیا صبح یکشنبه در ایران!

به گزارش مجله فضای وب، دو قهرمان روس و آذربایجانی مسابقات جهانی کشتی 2018 بوداپست صبح روز یکشنبه آینده وارد ایران خواهند شد.

قهرمانان کشتی فرنگی دنیا صبح یکشنبه در ایران!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درست است که سال جاری هیچ یک از ملی پوشان کشتی آزاد و فرنگی ایران فینال مسابقات دنیای را تجربه نکردند، اما چندین تن از قهرمانان رقابت های دنیای بوداپست در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای همراهی تیم های ایرانی راهی ایران شده و می شوند.

فردا چندین قهرمان دنیا در ترکیب تیم های آزاد در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ کشتی حضور دارند و مرحله پایانی لیگ فرنگی نیز با شرکت چندین قهرمان دنیا برگزار خواهد شد. در همین راستا صبح روز یکشنبه الدانیز عزیزلی قهرمان آذربایجانی وزن 55 کیلو و آرتم سورکوف قهرمان روس وزن 67کیلوگرم مسابقات دنیای اخیر به همراه رومن ولاسوف و آدام کوراک وارد ایران می شوند تا تیم بیمه رازی اردبیل را در دو مبارزه پایانی لیگ برتر همراهی نمایند.

ولاسوف که به دلیل مصدومیت در آخرین روزها حضور در مسابقات دنیای بوداپست را از دست داد مسئله ای برای همراهی بیمه رازی ندارد. کوراک نیز عنوان قهرمانی اروپا و دنیا را در کارنامه دارد.

مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر فرنگی با حضور 4 تیم بیمه رازی اردبیل، شهر ما مشهد، سینا صنعت ایذه و شهدای مدافع حرم قم روز سه شنبه هفته آینده در ایذه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 83

به "قهرمانان کشتی فرنگی دنیا صبح یکشنبه در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانان کشتی فرنگی دنیا صبح یکشنبه در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید