محمد کاظمی با دو پیروزی به دور سوم راه یافت

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان که در روسیه جریان دارد امروز جمعه تکواندوکاران اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان رقابتهای خود را آغاز کردند. تیم ملی کشورمان در وزن 53- کیلوگرم بانوان نماینده ای نداشت.

محمد کاظمی با دو پیروزی به دور سوم راه یافت

محمد کاظمی تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم در اولین مبارزه خود در این رقابتها به مصاف جورجیو نیکولائو از قبرس رفت که در انتها با نتیجه 15-5 به فزونی رسید و راهی مرحله دوم شد. وی دور دوم و در پیکار با تایلر موسکات از کانادا قبل از انتها راند دوم 15 بر صفر پیروز و به دور سوم راه یافت. نماینده کشورمان دور بعد باید با برنده آلمان و افغانستان مبارزه کند.

اکرم خدابنده سرگروه تیم ملی بانوان وزن 73+ کیلوگرم دور اول را به دلیل سروزن نرسیدن دانسه جوزف از جزایر ویرجین پشت سرگذاشت و دور دوم تا دقایقی دیگر به مصاف نافیا از ترکیه خواهدرفت.نماینده ترک ها در رده سنی نوجوانان، مدال طلای چند دوره مسابقات قهرمانی اروپا و برنز قهرمانی جهان را در کارنامه دارد. در تورنمنت های هلند، اوکراین و مولداوی طی چند ماه کذشته قهرمان شده است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان تاکنون در بخش مردان توسط فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، 2 مدال طلا را به نام خود ثبت کرده است. علیرضا نصر ، فاطمه روحانی و اکرم خدابنده هم از دور مسابقات کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات با حضور 875 تکواندوکار از 136 کشور 22 اردیبهشت ماه به میزبانی روس ها آغاز و 28 اردیبهشت ماه به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 433

به "محمد کاظمی با دو پیروزی به دور سوم راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد کاظمی با دو پیروزی به دور سوم راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید