مرگ دو جوان در سواحل گهرباران ساری

به گزارش مجله فضای وب، معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران از غرق شدن دو جوان 14 و 18 ساله بهشهری در سواحل گهرباران ساری اطلاع داد.

مرگ دو جوان در سواحل گهرباران ساری

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سید جعفر ساداتی با اعلام خبر فوق گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دو جوان در سواحل گهرباران، بلافاصله ماموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت آنالیز بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اضافه کرد: با حضور ماموران انتظامی شهرستان میاندورود و عوامل امدادی در محل و آنالیز های اجرا شده معین شد، دو پسر 14 و 18 ساله که به همراه دوستانشان برای شنا به دریا رفته بودند، به علت عدم آشنایی به فنون شنا و بی احتیاطی، در خارج از طرح شنا غرق شدند.

ساداتی اظهار کرد: با کوشش گروه های امدادی، ماموران انتظامی و مردم بومی، اجسداد متوفیان از آب خارج و برای آنالیز بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی در خاتمه به هموطنان توصیه کرد: در هنگام استفاده از دریا، این موهبت الهی، هشدارهای ماموران انتظامی و ناجیان غریق را جدی گرفته و از شنا در نقاط ممنوعه شنا نظیر محدوده های خارج از طرح های سالم سازی، نقاط کور دریا و یا در ساعت های تعطیلی طرح خودداری نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2106

به "مرگ دو جوان در سواحل گهرباران ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ دو جوان در سواحل گهرباران ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید