معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو

به گزارش مجله فضای وب، در این مقاله قصد داریم در خصوص بهترین مراکز خرید مالدیو صحبت کنیم زیرا یکی از جاذبه های گردشگری هر کشوری مراکز خرید و فروشگاه های آن می باشد. وجود مراکز خرید لوکس و مقرون به صرفه نه تنها باعث افزایش میزان گردشگر در کشور می گردد بلکه به رشد مالی آن کشور نیز یاری خواهد نمود.

معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو

از این رو ما تصمیم گرفتیم تا به عنوان هدایت شما عزیزان در سفر به مالدیو با بهترین مراکز خرید مالدیو آشنا شوید.

مجمع الجزایر مالدیو که به عنوان یکی از جذاب ترین مکان های گردشگری در جهان شناخته شده است، این مکان یکی از جزیره های استوایی می باشد و به بهشت استوا معروف است.

این جزیره نه تنها به خاطر مکان های تاریخی و باستانی بلکه به خاطر فروشگاه ها و مراکز خرید لوکس آن مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته است.

معرفی 14 فروشگاه از بهترین مراکز خرید مالدیو

1) فرودگاه بین المللی ماله

به محض ورود به فرودگاه می توانید از مغازه های لوکس آن دیدن فرمایید. مطمین باشید که با دیدن برند های معروف عطر و لوازم آرایشی وسوسه خواهید شد تا از این فروشگاه چند نوع سوغاتی برای خود تهییه نمایید.

2) بازار جزیره

اگر علاقه ای به خرید صنایع دستی و سوغات محلی دارید به شما پیشنهاد می دهیم تا از بازار جزیره که به تازگی تاسیس شده است دیدن فرمایید. در این بازار شما با فرهنگ و هنر مردم مالدیو آشنا خواهید شد. قابل توجه مسافران عزیز، ساعات کار این بازار متغیر است.

3) سنتر مال

اگر اهل خریدکالاهای لوکس و برند هستید، بهترین مکان برای شما سنتر مال می باشد. در این فروشگاه عظیم و بسیار زیبا می توانید انواع برندهای روز جهان را تهیه نمایید. بدون شک لذت واقعی خرید را در مکانی لوکس با دکوراسیونی شیک تجربه خواهید کرد.

4) فروشگاه له کیوت

یکی از بهترین مراکز خرید در مالدیو که به معنای واقعی خرید از آن برای شما مقرون به صرفه است، فروشگاه له کیوت می باشد. طبق قوانین به کلیه اجناس این فروشگاه مالیات تعلق نمی گیرد. در این فروشگاه تمام وسایل مورد احتیاج شما یافت می گردد و ویژگی شاخص آن که باعث شده این فروشگاه از بقیه فروشگاه ها متمایر گردد محصولات کاملا طبیعی و ارگانیک آن است.

5)ماجیدهی ماگو

یکی دیگر از مراکز خرید مالدیو، سفر به مالدیو بدون خرید سوغاتی لذتی ندارد. برای خریدن سوغاتی حتما به بازدید از فروشگاه ماجیدهی ماگو بپردازید. در این فروشگاه تمام وسایل مورد احتیاج شما یافت می گردد و شما می توانید با خیال راحت به خرید بپردازید. نکته جالب در این فروشگاه برخورد خوب کارکنان آن است که محیطی گرم و صمیمی برای شما ایجاد می کند و خرید را برای شما لذت بخش می سازد.

6)مرکز تجاری sto

اگر دوست دارید از فروشگاه های محلی خرید نمایید، بهترین مرکز خرید sto است. با اینکه مشتری های این مرکز خرید عمدتا مردم محلی می باشند ولی به دلیل اجناس با کیفیت آن اغلب گردشگران نیز از آن خرید می کنند. این فروشگاه از ساعت هشت و نیم صبح تا ده شب باز است.

7) چاندهانی ماگو

یکی از معروف ترین مراکز خرید مالدیو، فروشگاه چاندهانی ماگو می باشد. این بازار به عنوان بازار سنگاپوری شناخته می گردد چون عمده کالاهای آن از سنگاپور وارد می گردد. تنوع کالاها در این بازار به حدی زیاد است که مشتری را شگفت زده خواهد نمود. ساعت کاری این فروشگاه از ساعت 9 صبح تا 11 شب می باشد.

8) بوتیک نالا

یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید مالدیو درخصوص پوشاک، بوتیک نالا است. در این مرکز خرید شما می توانید بهترین و زیباترین لباس ها ازبهترین برند های جهان را تهیه نمایید. بی شک تمام لباس هایی که از این مرکز خرید خریداری می کنید، در جهان بی مانند هستند. ساعت کار این بوتیک بین 8:30 صبح و 10 شب می باشد.

9)بازار ماهی مالدیو

مالدیو در اصل جزیره ای کوچک است و عمده مردم آن به شغل ماهیگیری مشغول می باشند. از این رو خالی از لطف نیست که در سفر خود به مالدیو از بازار ماهی نیز دیدن فرمایید.

10) فروشگاه آنگولو

برای خرید سوغاتی های مقرون به صرفه و لوکس به شما پیشنهاد می دهیم تا از فروشگاه آنگولو دیدن فرمایید.کارکنان این فروشگاه مسلط به زبان انگلیسی هستند و می توانند به راحتی شما را برای خرید وسایل مورد احتیاج هدایت کنند. در این مرکز خرید می توانید صنایع دستی که با صدف و نارگیل تزیین شده اند را به رسم یادگاری خریداری نمایید. ساعات کاری آن همه روزه از 10 صبح تا 9 شب است.

11) فروشگاه ماره اسکوبا

اگر طرفدارغواصی و شنا هستید، حتما از فروشگاه ماره اسکوبا دیدن فرمایید. در این فروشگاه با انواع لباس ها و وسایل غواصی آشنا خواهید شد. اگر تمایل دارید تا درسواحل این جزیره به شنا و غواصی بپردازید حتما ازمربی های خبره که در این فروشگاه هستند، اطلاعت لازم را کسب نمایید. فروشگاه ماره اسکوبا از 9 صبح تا 6 بعد از ظهر باز است.

12) اُئِوالی

از دیگر مراکز خرید مالدیو می توان به فروشگاه اُئِوالی اشاره نمود. در این فروشگاه آثار هنری، شما می توانید از لوکس ترین و زیباترین صنایع دستی مالدیو دیدن فرمایید. این فروشگاه به شدت مورد توجه ثروتمندان و علاقه مندان به وسایل تجملاتی قرارگرفته است. در این مکان می توانید انواع نقاشی های مالدیوی، شمع، کیف های دست ساز، زیورآلات و جواهرات را پیدا کنید.

13) جوئل کرفت

در مورد جواهر و زیور آلات فروشگاه جوئل کرفت، یکی از بهترین و بی نظیر ترین فروشگاه در مالدیو می باشد. این فروشگاه با محصولات لوکس و با کیفیت خود عاشقان جواهر را به خود جذب می کند.

14) برندلوم

آخرین مکانی که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد. فروشگاه برندلوم می باشد. سه شریک در سال 2018 این مرکز خرید را با هدف تغییر زندگی مردم مالدیویی تاسیس کردند. در این فروشگاه می توانید بهترین و لوکس ترین محصولات از برندهای روز جهان را تهیه نمایید. در این فروشگاه کنندگی عینک ایتالیایی با مارک پولار واقع شده است.

در این مطلب مراکز خرید مالدیو را برای شما معرفی کردیم تا در سفر به مالدیو هدایت کامل برای شما به حساب آید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1167

به "معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین مراکز خرید مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید