معرفی داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه کانون پرورش فکری

به گزارش مجله فضای وب، اسامی هیأت داوران بخش فیلم کوتاه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان اعلام شد.

معرفی داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه کانون پرورش فکری

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، بیژن میرباقری کارگردان و نویسنده فیلم های سینمایی و کوتاه، عضو کانون کارگردانان خانه سینما و انجمن فیلم کوتاه ایران و عضو انجمن آسیفا و آسیفای بین الملل، رقیه توکلی نویسنده و کارگردان فیلم های سینمایی، مدرس و مدیر گروه رشته سینما و عکاسی در دانشگاه، عضو انجمن فیلم کوتاه ایران و کانون کارگردانان خانه سینما و سعید پوراسماعیلی مدرس فیلمبرداری و عکاسی، کارگردان فیلم کوتاه داستانی و مستند، فیلمبردار فیلم سینمایی، تله فیلم و فیلم کوتاه و تدوینگر فیلم های کوتاه و انیمیشن، هیأت داوران بخش فیلم کوتاه پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان را تشکیل می دهند.

بر همین اساس هیأت داوران بخش فیلم کوتاه، 41 فیلمنامه برتر را که در مرحله اول پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان از سوی هیأت انتخاب اعلام شده بود، داوری کردند.

پنجمین مسابقه فیلمنامه و نمایشنامه کودک و نوجوان کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در 2 مرحله صورت گرفت، ابتدا طرح های ارسالی با توجه به شرایط مسابقه از سوی هیات انتخاب بررسی و آثار برتر معرفی شد. همچنین در مرحله دوم صاحبان آثار برتر یک ماه فرصت داشتند تا نسخه اصلی فیلم کوتاهِ خود را برای داوری پایانی به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1721

به "معرفی داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه کانون پرورش فکری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی داوران بخش فیلم کوتاه مسابقه کانون پرورش فکری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید