معرفی هتل 5 ستاره ترنج کیش

به گزارش مجله فضای وب، برای اقامت در هتلی لوکس که با کف شیشه ای شما را به دیدن دنیای زیر آب دعوت می نماید، نیازی نیست تا مالدیو سفر کنید. هتل ترنج کیش اولین هتل روی آب در خاورمیانه است که با سبکی مشابه هتل های رویایی مالدیو ساخته شده و اقامتی متفاوت در جزیره همواره بیدار کیش را برای میهمانان خود به ارمغان آورده است.

معرفی هتل 5 ستاره ترنج کیش

گردشگران را به دو دسته می توان تقسیم کرد. افرادی که عاشق سنت، تاریخ و اقامت در خانه های بومی هستند و افرادی که لوکس بودن و زندگی مدرن را به هر چیز دیگری ترجیح می دهند. در هر صورت و با هر سلیقه ای اگر را برای اقامت خود انتخاب نموده اید، اقامتگاه رویایی خود را پیدا خواهید کرد. در این مطلب می خواهیم شما را با هتل ترنج کیش یکی از لوکس ترین هتل های جزیره و خاورمیانه آشنا کنیم. (خرید بلیط کیش)

درباره هتل ترنج کیش

در سال 1394 هتلی در کیش احداث شد که استانداردهای هتلی را در ایران جابجا کرد. این مجموعه خارج العاده هتل ترنج کیش نام گذاری شده و نام خود را به عنوان هتلی لوکس در ایران و خاورمیانه به ثبت رساند.

قرارگرفتن سوییت های هتل ترنج بر روی آب این مجموعه را از دیگر هتل های ایران متمایز می نماید. اتاق های این هتل به گونه ای طراحی شده اند که بخشی از کف آن ها شیشه ای بوده و میهمانان می تواند در حین استراحت از تماشای دنیای زیرآب لذت ببرند.

همچنین بالکن های اختصاصی که برای اتاق ها در نظر گرفته شده است دید ابدی از دریای خلیج فارس را مقابل چشم میهمانان هتل قرار می دهد.

علاوه بر سوییت های روی آب، بخشی از ساختمان این هتل منحصر به فرد در بخش ساحلی جزیره واقع شده است. اتاق های این بخش نیز بسیار عظیم بوده و پنجره های رو به دریا و ساحل دارند.

هتل ترنج با امکانات بی نطیری که دارد میزبان بسیاری از شخصیت های مهم هنری و سیاسی کشور بوده است.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل

هتل ترنج کیش دارای امکانات عالی و بی نظیر در تمام زمینه ها می باشد. مجموعه ورزشی، خدمات آبی، رستوران ها و … همه و همه با امکانات لوکس خدمات خود را به میهمانان ارائه می دهند. در ادامه با امکانات این هتل آۀشنا می شویم.

مجموعه ورزشی هتل: مجموعه ورزشی هتل ترنج دارای تمامی وسایل بدنسازی در محیطی عظیم و مجهز می باشد. همچنین میهمانان می توانند از سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، قسمت ویژه دوچرخه سواری و زمین والیبال ساحلی استفاده نمایند. (استفاده از سالن بدنسازی و والیبال ساحلی برای میهمانان رایگان است)

مجموعه آبی هتل: استخر، سونا، جکوزی و نمکده سنتی ساحلی از امکانات مجموعه آبی هتل ترنج هستند. همچنین این مجموعه خدمات اسپا و ماساژ را که برگرفته از آخرین متد ماساژ درمانی روز هستند را در اختیار میهمانان قرار می دهد.

رستوران های هتل: رستوران های هتل ترنج مانند سایر قسمت های مجموعه در نوع خود بی نظیر هستند. رستوران خورشید بر روی دریا، رستوران ساحلی و رستوران تاج ترنج با انواع غذاهای دریایی، سنتی ایرانی، بین المللی و مدیترانه ای از میهمانان پذیرایی می نمایند.

سایر امکانات هتل: روم سرویس، سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، اجاره خودرو، کانتر گردشگری، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی به صورت VIP (رایگان)، مینی بار (رایگان)، اینترنت رایگان، سرویس روزانه به مراکز خرید (رایگان)، خانه کودک (رایگان).

انواع اتاق های هتل

هتل ترنج کیش در مجموع 130 اتاق و سوییت دارد که هر کدام با توجه به اندازه ای که دارند خدمات عالی را به میهمانان ارائه می دهند. در ادامه با چند اتاق هتل و امکانات آن ها آشنا می شویم.

سوییت امپریال: این واحد از شیک ترین و لوکس ترین سوییت های هتل دریایی ترنج است. سوییت امپریال 120 متر مساحت دارد و دارای یک سالن نشیمن، دو اتاق خواب مستر، سه کف شیشه ای، دو بالکن همراه با وان، نمای رو به دریا و سرویس خواب بسیار راحت می باشد.

سوییت رویال رو به دریا: سوییت 65 متری که با امکاناتی مانند یک سالن نشیمن، یک اتاق خواب، کف شیشه ای، بالکن، نمای رو به دریا و یک کاناپه تخت خواب شو تجهیز شده است.

اتاق دو تخته رو به دریا: اتاق های دو تخته هتل ترنج 40 متر مساحت دارند. میهمانان این اتاق می توانند از کف شیشه ای، نمای رو به دریا، باکلن اختصاصی و سرویس خواب بسیار راحت استفاده نمایند.

امکانات اتاق های هتل

سرویس صبحانه بوفه، ناهار به صورت بوفه، ترانسفر رفت و برگشت به صورت VIP، اینترنت رایگان و شارژ اولیه مینی بار از امکانات رایگانی هستند که در اختیار میهمانان هتل دریایی ترنج قرار می گیرد.

همچنین اتاق های هتل با امکاناتی مانند پنجره های عظیم رو به دریا، سرویس خواب بسیار راحت، فضای مخصوص نشمن با مبلمان، کف شیشه ای، حمام با تمامی وسایل بهداشتی، ملحفه های ضد آلرژی، میز مطالعه، کمد لباس، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوای مطبوع و … تجهیز شده اند.

موقعیت مکانی هتل

هتل ترنج کیش در بخش شمال غربی جزیره واقع شده است. با توجه به قرارگیری هتل در اکوسیستم طبیعی، طراحان آن کوشش نموده اند که حق طبیعت را رعایت نموده و مجموعه ای تحت عنوان دوستدار محسط زیست را با کمترین آسیب به اجرا درآورند.

هتل ترنج در این زمیته کاملا مفق عمل نموده و پیروز به دریافت تندیس هتل دوستدار و حامی محسط زیست از طرف سازمان محسط زیست شده است.

نکته جالب اینکه با اینکه اتاق های هتل بر روی آب قرار دارند اما وجود موج شکن طبیعی مجموعه را از امواج شدید دریا در اما نگاه داشته است.

بیشتر بخوانید …

ساحل مرجان کیش ساحلی زیبا با جاذبه های مهیج

5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند

سوغاتی های رنگارنگ جزیره کیش

منبع: ستاره ونک
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1374

به "معرفی هتل 5 ستاره ترنج کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 5 ستاره ترنج کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید