مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

به گزارش مجله فضای وب، تابستان پکن از ژوئن تا آگوست است و معمولا با دماهای سوزان در ظهرها شناخته می شود. رگبارهای گاه به گاه نیز وجود دارد. همراه داشتن چتر و عینک آفتابی توصیه می شود. در این مدت اگر به تور چین و پکن رفتید، لباس های تابستانی، مانند تیشرت، دامن و شلوارک همراه ببرید. توجه داشته باشید که تابستان فصل پرگردشگر چین است. در این زمان هتل ها قیمت هایشان را بالا می برند و دیوار بزرگ تقریبا زیر وزن توریست ها در حال فروپاشی است. قسمت های کوهستانی پکن مانند دره بزرگ Jingdong و دهکده Chuandixia نزدیک حومه شهر خنک هستند و محل های خوبی برای فرار از گرمای تابستانی این شهرند. قایق سواری در دریاچه Kunming در کاخ تابستانی یا درشکه سوار شدن و بازدید از محله های قدیمی پکن (Hutong) نیز فعالیت های فرح بخشی هستند.

مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

اگر هوای سرد بیرون اذیت تان می کند می توانید در تئاتر آکروباتیک Chaoyang نمایشی را ببینید که نمونه ای در جهان ندارد. سخت است نمایش هایی که در این تئاتر اجرا می شوند را باور کنید، حتی وقتی که نگاهتان به این حرکات خارق العاده دوخته شده است. هرم افراد دوچرخه سوار، برج زنجیره ای و حرکات بی نظیر آکروباتیک، تماشاچیان را بهت زده کرده و آن ها را مشتاق دیدن نمایش های بیشتر می کنند. این یکی را باید در هر زمانی که در پکن بودید ببینید. بندبازهای چینی بهترین های دنیا هستند و پکن نیز مرکز این هنر مسحورکننده است.

سال نوی چینی ممکن است با روزهای آخر ژانویه یا اوایل و نیمه های فوریه مصادف شود. جشن ها و مراسم مختلفی مانند رقص شیر، نمایش های معابد و نمایش فانوس ها در خیابان ها برگزار می شوند. محبوب ترین نمایش های معابد در معبد Ditan، معبد Longtan و معبد Dongyue برگزار می شوند. سال نوی چینی بهترین زمان سال برای تجربه فرهنگ اصیل چینی است. توجه داشته باشید که دوره فستیوال بهاره چین، شلوغ ترین زمان سفر در کل کشور است. قطارها و پروازها از مدت ها قبل همگی رزرو شده اند.

منبع مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن

انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1835

به "مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با آب و هوای پکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید