مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

به گزارش مجله فضای وب، یکی از مهم ترین لوکیشن های انیمیشن وقتی است که میگوئل برای سرقت گیتار ارنستو دلا کروز، گیتاریست افسانه ای وارد آرامگاه او می گردد. جالب است بدانید که ارنستو دلا کروز با الهام از یک شخصیت واقعی نام پدرو اینفانته ساخته و پرداخته شده است و آرامگاه او هم به همان شکل و سیاق در مکزیکوسیتی قرار گرفته است. بنابراین اگر به مکزیکوسیتی سفر کردید می توانید به گورستان Panteon Jardin بروید و از آرامگاه یکی از مشهورترین هنرمندان مکزیک تماشا کنید. پدرو اینفانته در یک سانحه هوایی در سال 1957 فوت نموده است و هرسال در ماه آوریل علاقمندان او از نقاط مختلف به این گورستان می آیند و یاد او را گرامی می دارند.

مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

داستان انیمیشن کوکو در طول جشنی دو روزه به نام جشن مردگان اتفاق می افتد و بسیاری از لوکیشن های این انیمیشن برگرفته از مکان های واقعی در مکزیکوسیتی هستند. گورستان سن آندره در مکزیکوسیتی در ایام جشن مردگان شاهد حضور هزاران نفر می گردد که برای تجلیل مرگ و گرامیداشت یاد عزیزانشان در این مکان جمع می شوند. گورستانی که در انیمیشن کوکو می بینیم در واقع برگرفته از لوکیشن واقعی گورستان سن آندره در مکزیکوسیتی است.

آدرس: San Andrés Mixquic Cemetery, Independencia, San Miguel, Mexico City, Mexico

در انیمیشن کوکو، میگوئل وقتی در آرامگاه دلا کروز قرار گرفته است به طرز جادویی به سرزمین مردگان منتقل می گردد. سرزمین مردگان عالمی جادویی، اسرارآمیز و زیباست که در آن جا می تواند با اقوام و خویشاوندان فوت شده اش دیدار کند. بسیاری از جزئیات این سرزمین جادویی در واقع برگرفته از گوانخواتو هستند: شهری تاریخی در مرکز مکزیک. خیابان ها، سنگفرش ها، ساختمان ها و بیشتر جزئیات این سرزمین یادآور این شهر واقعی هستند.

منبع مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1830

به "مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: انیمیشن کوکو (Coco) اشاره به چه محل هایی در مکزیک دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید