مقاله: تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم و خواب هوو در خواب چیست؟

به گزارش مجله فضای وب، ابن سیرین می گوید: اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش سرش هوو آورده است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت برتری مال و ثروت است.

مقاله: تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم و خواب هوو در خواب چیست؟

به تعبیر معبرین غربی اگر فردی در خواب ببیند که با همسر فعلی خود ازدواج می نماید، نشانه ای از عشق و ایمان شدید آن دو به یکدیگر است. این رویا حاکی از آن است که آن زن و شوهر بسیار مناسب یکدیگر هستند و وصلت آن دو با یکدیگر امری صحیح بوده است.

تعبیر خواب ازدواج زن شوهردار در خواب از دیدگاه بسیاری از علما بیان می شود. اگر زن شوهردار در خواب بیند دیگر شوهری دارد و عروسی را ندید. دلیل بود بر شرف و عزت و زیادتی مال. تعبیر خواب ازدواج مجدد زن شوهردار و همچنین اگر زن شوهرداری خواب ببیند که شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، نشانه فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت می باشد. اگر بیند عروسی خواست کردن و عروسی را ندید و نشناخت، بیم مرگ است او را و برخی گویند: شخصی بر دست او هلاک شود و اگر بیند بیمار است و زنی مجهول خواست و یا کسی دید زن او شوهر کرد و آن شوهر را به خانه برد، دلیل که مالی بسیار از این ممر به شوهر او می رسد. اگر بیند زنی نابکار به زنی خواست و با وی جمع نشد، آن چه گفتم کمتر بود. اگر مردی خواب ببیند که زنش ازدواج مجدد کرده و شوهرش را به خانه برده است، یعنی اینکه شوهرش مال و اموال فراوانی بدست خواهد آورد.

منبع مقاله: تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم و خواب هوو در خواب چیست؟

انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1703

به "مقاله: تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم و خواب هوو در خواب چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تعبیر خواب ازدواج مجدد و گرفتن همسر دوم و خواب هوو در خواب چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید