مقام اماراتی: اولویت ما دیپلماسی و کوشش برای حفظ ثبات منطقه است

به گزارش مجله فضای وب، وزیر مشاور در امور خارجه امارات تأکید کرد که اولویت این کشور دیپلماسی و همکاری با برادران و دوستان برای حفظ صلح و ثبات منطقه است.

مقام اماراتی: اولویت ما دیپلماسی و کوشش برای حفظ ثبات منطقه است

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات گفت که عبدالله بن زاید آل نهیان در رأس یک هیأت وزارتی و دیپلماتیک ارشد در نشست های مجمع عمومی سازمان ملل حاضر می شود.

وی اضافه نمود که مشارکت فعال دیپلماسی امارات در این گردهمآیی بین المللی، یک شیوه ثابت و بستری مهم برای ارتباط جهت بیان روینمودها و سیاست های امارات است.

قرقاش همچنین در صفحه توئیتر خود نوشت: در سایه نظام بی ثبات بین المللی و فضاهای ابهام آلود منطقه ای، اولویت امارات دیپلماسی و همکاری با برادران و دوستان برای حفظ صلح و ثبات منطقه ای و نیز حمایت از دریانوردی و امنیت انرژی به وسیله اقدام مشترک است و در این گردهمآیی بین المللی گسترده نیز این رویکرد را بیان می کنیم.

از سوی دیگر عبدالخالق عبدالله استاد دانشگاه و مشاور سابق محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی تأکید کرد که امارات هرگز وارد نبردی نخواهد شد که هیچ ارتباطی با آن ندارد.

کاربران اجتماعی به این سخن عبدالخالق واکنش نشان داده و گفتند که منظور وی عربستان سعودی است که این روزها در پی حمله ارتش یمن به تأسیسات نفتی آرامکو، اتهام زنی علیه ایران را تشدید نموده است. (جزئیات بیشتر)

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 394

به "مقام اماراتی: اولویت ما دیپلماسی و کوشش برای حفظ ثبات منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام اماراتی: اولویت ما دیپلماسی و کوشش برای حفظ ثبات منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید