ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می آید

به گزارش مجله فضای وب، ملی پوش تیم کشتی کلاسیک بانوان گفت: ورزش حرفه ای زن و مرد نمی شناسد و آدم باید دنبال علایقش برود، کشتی هم با روحیه ام جور درمی آید.

ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می آید

فاطمه نیکبخت ملی پوش کشتی کلاسیک ایران در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان سابقه ای از فعالیت خود در کشتی به شرایط آمادگی اش قبل از شروع رقابت های بین المللی کشتی لبنان اشاره نمود و گفت: از استان چهارمحال و بختیاری به تیم ملی پیوستم و در وزن 60 کیلوگرم کشتی می گیرم. در مسابقات قهرمان کشوری در وزن 55 کیلوگرم قهرمان شدم و در انتخابی تیم ملی با وجود اینکه تغییر وزن دادم و در 60 کیلوگرم کشتی گرفتم اما باز هم اول شدم. اکنون هم اولین بار است که به مسابقات بین المللی اعزام می شوم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. با توجه به تمریناتی که داشتم آماده هستم و امیدوارم بتوانم ضمن ارائه بهترین عملکرد، مدال هم کسب کنم.

او در مورد فعالیت در رشته کشتی بیان نمود: از کودکی به کشتی علاقه داشتم، ابتدا ووشوکار بودم و از حرکت های کشتی خیلی استفاده می کردم، زمانی هم که کشتی بانوان شروع به کار کرد به این رشته وارد شدم و تا الان موفق بودم. وقتی می خواستم کشتی را انتخاب کنم خانواده ام خیلی راضی نبودند اما مانعم نشدند و الان هم خیلی خوب حمایتم می نمایند. به نظرم ورزش حرفه ای زن و مرد نمی شناسد و آدم باید دنبال علایقش برود، کشتی هم با روحیه ام جور در می آید.

نیکبخت در انتها به آرزوی ورزشی خود اشاره نمود و گفت: آرزو دارم روزی کشتی بانوان ایران وارد المپیک گردد و قهرمان المپیک شوم.

به گزارش خبرنگاران، رقابت های بین المللی کشتی لبنان روزهای 31 شهریور و یک مهرماه در لبنان برگزار می گرددو تیم ملی کشتی کلاسیک ایران در این رقابت ها حضور پیدا می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 48

به "ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش کشتی کلاسیک بانوان: کشتی با روحیه ام جور در می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید