موراتی: اینتر شانس خوبی برای فتح اسکودتو دارد، سنسی مرا به یاد اسنایدر می اندازد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس پیشین باشگاه اینتر می گوید تحت تأثیر آنتونیو کونته قرار گرفته و اینتر را این فصل مدعی قهرمانی در سری A ایتالیا می بیند.

موراتی: اینتر شانس خوبی برای فتح اسکودتو دارد، سنسی مرا به یاد اسنایدر می اندازد

به گزارش خبرنگاران، ماسیمو موراتی که شب گذشته (دوشنبه) در ضیافت شامی که استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر با حضور پدرش جیندونگ - که با جمعی از اسپانسران اینتر برای تماشای بازی امشب مقابل اسلاویا پراگ به میلان آمده - و همچنین دیگر مدیران این باشگاه ایتالیایی ترتیب داده بود، حضور یافت، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی مدیاسِت گفت: آنها خیلی محبت داشتند و همه چیز را به اطلاع من رساندند. ضیافت شام هم خیلی جالب بود. استیون و پدرش انسان های فوق العاده مهربانی هستند و پذیرایی خیلی خوبی از ما داشتند.

وی همچنین در تمجید از سرمربی جدید نراتزوری گفت: من تحت تأثیر کونته و البته سنسی قرار گرفته ام و به نظرم آنها پایه عملکرد خوب اینتر هستند. کونته مربی خوبی است و روحیه تیمی خوبی به وجود آورده است. آنتونیو کارش را خوب انجام داده و این از هر چیزی مهمتر است. به نظرم اینتر این فصل شانس خوبی برای فتح اسکودتو دارد که برای باشگاه خیلی مهم است.

رئیس پیشین باشگاه اینتر در خاتمه در تمجید از هافبک 24 ساله نراتزوری اظهار داشت: استفانو سنسی به تیم سرعت داده و کمی مرا به یاد وزلی اسنایدر می اندازد، کسی که می تواند مکانیزم تیم را تغییر دهد. درباره دربی دلامادونینا هم حرفی برای گفتن ندارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 366

به "موراتی: اینتر شانس خوبی برای فتح اسکودتو دارد، سنسی مرا به یاد اسنایدر می اندازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتی: اینتر شانس خوبی برای فتح اسکودتو دارد، سنسی مرا به یاد اسنایدر می اندازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید