ناتینگ فون 2 با ویژگی هایی جالب و بهتر از ناتینگ فون 1

به گزارش مجله فضای وب، تابستان سال جاری گوشی جدیدی به نام ناتینگ فون 1 معرفی گردید که با طراحی شفاف و رابط کاربری اختصاصی خود مورد توجه زیادی نهاده شد. اکنون کارل پی، مدیرعامل شرکت Nothing در مصاحبه ای تأیید کرد که گوشی ناتینگ فون 2 سال جاری با ویژگی هایی بهتر از دستگاه قبلی، در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد.

ناتینگ فون 2 با ویژگی هایی جالب و بهتر از ناتینگ فون 1

در حالی که ناتینگ فون 1 در بازار های اروپا و آسیا عرضه شده بود، اکنون این شرکت بازار آمریکا را هدف قرار می دهد.

تابستان سال جاری گوشی تازهی به نام ناتینگ فون 1 معرفی گردید که با طراحی شفاف و رابط کاربری اختصاصی خود مورد توجه زیادی نهاده شد. اکنون کارل پی، مدیرعامل شرکت Nothing در مصاحبه ای تأیید کرد که گوشی ناتینگ فون 2 سال جاری با ویژگی هایی بهتر از دستگاه قبلی، در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد.

در حالی که ناتینگ فون 1 بازار های اروپا و آسیا را هدف قرار داده بود و در ایالات متحده عرضه نشد، اما اکنون به نظر می رسد که این شرکت برنامه های خود را برای پرچمدار 2023 خود عوض نموده است. پی در مصاحبه خود با اینورس گفت:

تصمیم گرفته ایم که بازار ایالات متحده را در اولویت اول خود قرار دهیم.

چند ماه قبل نیز اعلام شده بود که شرکت ناتینگ (Nothing) که مقر اصلی آن در بریتانیا واقع شده است، در نظر دارد که گوشی هوشمند تازهی را در آمریکا عرضه کند تا به رقابت مستقیم با آیفون اپل بپردازد. در این گزارش گفته شده بود که مدیرعامل شرکت در حال مصاحبه با اپراتور های آمریکایی است تا برای عرضه یک موبایل تازه در ایالات متحده آماده گردد.

پی در ادامه مصاحبه خود به اینورس گفت:

هنگامی که یک گوشی برای ایالات متحده فراوری می کنید، باید با اپراتور ها برای صدور گواهینامه و تطبیق بعضی از ویژگی های آن ها در سیستم عامل خود همکاری کنید. ما قبلاً منابع لازم برای این کار را نداشتیم، اما اکنون داریم.

ویژگی های ناتینگ فون 2

او در ادامه مصاحبه خود درباره ناتینگ فون 2 گفت که با گوشی بهتری نسبت به ناتینگ فون 1 روبرو خواهیم بود که در آن روی نرم افزار تمرکز خواهند کرد. علاوه بر این، انتظار می رود تا گوشی تازه از یک چیپ تازه بهره ببرد، زیرا ناتینگ فون 1 از تراشه اسنپدراگون +778G بهره می برد که یک چیپ میان رده، اما قدرتمند است.

در ادامه این گزارش ذکر شده که تعداد نیروی کار ناتینگ در حال حاضر حدود 400 نفر است که این مقدار نسبت به سال میلادی 2021 دو برابر شده است.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2190

به "ناتینگ فون 2 با ویژگی هایی جالب و بهتر از ناتینگ فون 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناتینگ فون 2 با ویژگی هایی جالب و بهتر از ناتینگ فون 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید