نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران

به گزارش مجله فضای وب، اولین همایش بین المللی علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون به صورت وبیناری با میزبانی فدراسیون کشورمان برگزار گردید.

نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فدراسیون ترای اتلون؛ به مناسبت هفته تربیت بدنی نخستین همایش علوم ورزشی و ورزش ترای اتلون توسط فدراسیون کشورمان به صورت وبیناری با حضور سخنرانان کلیدی خارجی و ایرانی امروز (پنج شنبه یکم آبان ماه) از ساعت 12 تا 16:30 برگزار گردید.

ابتدا مهدی گودرزی رئیس فدراسیون به سخنرانان و شرکت نمایندگان این همایش خوش آمد گفت. با توجه به تداوم شیوع کرونا در دنیا، بسیاری از فدراسیون های دنیای با انتخاب راه چاره های جایگزین، کوشش نموده اند که فضای توسعه را در رشته های خود حفظ نمایند.

فدراسیون کشورمان هم با توجه به همین موضوع کوشش نموده که با جایگزین کردن همایش بین المللی، علوم کاربردی و دانش روز را که در اختیار ورزشکاران حرفه ای در سطح دنیا و کشور و با سایر فدراسیون های ملی و بین المللی به اشتراک بگذارد.

در این همایش 8 سخنران خارجی از جمله مدرسان ارشد سازمان دنیای ترای اتلون و 5 سخنران ایرانی به ارائه سخنان خود در حوزه های مختلف ورزشی و ارتباط آن با رشته ترای اتلون پرداختند.

ویسنت بلتران مدرس رسمی سازمان دنیای ترای اتلون از اسپانیا، یوجین لی بنیانگذار آموزشگاه مربیان دنیای از سنگاپور، کریگ جونز از فدراسیون نیوزلند و استرالیا، جولین کلونن عضو کمیته ملی مربیان سازمان دنیای از بلژیک، پیتر کلیفورد سرمربی تیم ملی استرالیا، روزالین پاپهم مدیر برگزاری مسابقات دنیای از آمریکا، استوارت مک کالی مربی تخصصی ورزشکاران نخبه (سطح یک) استرالیا و ایگورز سیمینایتیس از لتونی از سخنرانان خارجی این همایش بودند.

فرشاد نجفی پور فوق تخصص روانشناسی ورزشی، علی فتاحی استادیار گروه بیومکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز، سجاد باقریان استادیار گروه علوم ورزشی دانشگاه شهرکرد و داور بین المللی ترای اتلون، فهمیه محمدحسن دکترای تخصصی مدیریت ورزشی و مائده گودرزی سخنرانان ایرانی این همایش بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1257

به "نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین وبینار بین المللی ترای اتلون با میزبانی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید