ورزشکار گیلانی در راه لیگ جهانی سپک تاکرا

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: رئیس هیئت انجمن های ورزشی گیلان گفت: ورزشکار گیلانی به عنوان کاپیتان تیم ملی سپک تاکرای کشورمان به مرحله سوم لیگ جهانی در مالزی اعزام می گردد.

ورزشکار گیلانی در راه لیگ جهانی سپک تاکرا

اسماعیل شکری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در رشت، با بیان اینکه گیلان در رشته های انجمن های ورزشی با استعداد است، اظهار کرد: با اعلام کادر فنی تیم ملی سپک تاکرا، امیرخانی کاپیتان گیلانی به همراه چهار ورزشکار دیگر از نفرات اعزامی به مرحله سوم لیگ دنیای در جزیره صباح مالزی است.

وی اضافه نمود: تیم ملی سپک تاکرا کشورمان امروز دوشنبه ششم آبان ماه برای شرکت در این رقابت ها به مالزی اعزام می گردد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گیلان با بیان اینکه لیگ دنیای مالزی از 10 آبان ماه شروع می گردد، گفت: در این مسابقات12 تیم برتر دنیا حضور دارند.

شکری بیان نمود: تیم ملی سپک تاکرای کشورمان در مرحله نخست در هند به مقام ششم رسید و در مرحله دوم در تایلند عنوان هفتم را کسب کرد.

وی گفت: در این مسابقات تیم ملی سپک تاکرای کشورمان برای نخستین بار حضور دارد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گیلان اضافه نمود: تیم های تایلند، مالزی، کره جنوبی، اندونزی، سنگاپور، ژاپن، برونئی، آلمان، هند، آمریکا ، میانمار و ایران در این رقابت ها شرکت می نمایند.

گیلان میزبان مسابقات موی تای قهرمانی کشور

وی با بیان اینکه فدراسیون انجمن های ورزشی در سال 89 با زیرمجموعه 16 کمیته تشکیل شد، توضیح داد:با کوشش های انجام شده در استان در مدت زمان کوتاه شاهد رشد و شکوفایی ورزشکاران زیادی در رشته های 16 گانه این هیئت هستیم.

شکری گفت: مربیان و ورزشکاران زیادی از گیلان به تیم های ملی معرفی شدند که نشان از کوشش مجموعه هیئت انجمن های ورزشی استان دارد.

رئیس هیئت انجمن های ورزشی گیلان بیان نمود: نیازمند پشتیبانی، همدلی و مشارکت مسئولان استان در بخش های مختلف هستیم تا با یاری آنها بتوانیم ورزشکاران زیادی را در رشته های متعدد و مفرح ورزشی شناسایی و پرورش دهیم.

وی با اشاره به میزبانی گیلان در رقابت های کشوری و اردوهای تیم ملی در رشته های مختلف این هیئت، بیان نمود: هشتم آبان ماه میزبان مسابقات موی تای آزاد قهرمانی کشور آقایان انتخابی تیم ملی در سالن تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت هستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 365

به "ورزشکار گیلانی در راه لیگ جهانی سپک تاکرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار گیلانی در راه لیگ جهانی سپک تاکرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید