پیراهن جنجالی شکیرا علیه جرارد پیکه

به گزارش مجله فضای وب، پیکه و شکیرا پس از سال ها در اوایل تابستان گذشته از یکدیگر جدا شدند، اما مسائل و اتفاقاتی که بین آن ها رخ می دهد هنوز تیتر یک بسیاری از رسانه ها است.

پیراهن جنجالی شکیرا علیه جرارد پیکه

این خواننده کلمبیایی چند روز قبل آهنگی را منتشر کرد که در آن مستقیما به رابطه همسر سابقش با کلارا چیا، نامزد تازه او، اشاره نموده و از خیانتی که به خودش شده بود صحبت کرد.

این آهنگ باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به حمایت از او روی بیاورند و پیکه با وجود تلاشی که در پاسخ دادن به شکیرا با استفاده از ساعت کاسیو و ماشین تویینگو کرد ناکام ماند و با انتقاد های زیادی روبرو شد.

حالا به نظر می رسد که این دشمنی برای مدتی ادامه خواهد داشت و حداقل شکیرا فعلا قصد کنار کشیدن ندارد. او اخیرا در حالی در بالکن خانه اش در بارسلونا در حال تشکر از هوادارانش دیده شده که پیراهنی با این پیغام به تن داشته است: زن ها گریه نمی نمایند، زن ها انتقام می گیرند.

گفته می گردد این تصاویر در همان روزی منتشر شده که تولد میلان، پسر بزرگ شکیرا و پیکه، بوده و بازیکن سابق بارسا شخصا هر دو پسرش را به خانه مادرشان برده تا جشن تولدی را برگزار نمایند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2186

به "پیراهن جنجالی شکیرا علیه جرارد پیکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیراهن جنجالی شکیرا علیه جرارد پیکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید