چهارشنبه سوری ایمن در قلب مرکز

به گزارش مجله فضای وب، شهردار منطقه6 تهران در نشست هم اندیشی سه شنبه آخر سال با نمایندگان آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی، کلانتری و ... در مورد اقدامات پیشگیرانه برای برگزاری ایمن مراسم چهارشنبه سوری گفتگو کرد.

چهارشنبه سوری ایمن در قلب مرکز

به گزارش خبرنگاران، رضا محمدی با تأکید بر اهمیت انجام اقدامات پیشگیرانه برای مدیریت حوادث احتمالی چهارشنبه سوری گفت: تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور، کپسول های آتش نشانی برای اطفای حریق احتمالی در شب چهارشنبه تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری شده اند.

او ادامه داد: برای جلوگیری از برطرف مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله های حجیم، شاخه های خشک درختان، و مخازن پسماند به صورت موقت جمع آوری خواهد شد.

محمدی گفت: ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 و همه دستگاه های خدمات رسان نیز از ساعت 17 روز سه شنبه 23 اسفندماه در آماده باش کامل هستند.

شهردار منطقه 6 با اشاره به دیگر اقداماتی که پس از برگزاری آیین باستانی چهارشنبه سوری در منطقه صورت خواهد گرفت اضافه نمود: پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل خدمات شهری اقدام به پاکسازی کامل محیط و نظافت منطقه خواهند کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2206

به "چهارشنبه سوری ایمن در قلب مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارشنبه سوری ایمن در قلب مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید