کارل هاینتس رومینیگه :وضع اقتصادی خراب است ولی چند بازیکن می خریم

به گزارش مجله فضای وب، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید انتظار روبرو شدن با دشواری های اقتصادی بیشتری را دارد ولی احتمال خرید چند ستاره در فصل تابستان را رد نمی کند.

کارل هاینتس رومینیگه :وضع اقتصادی خراب است ولی چند بازیکن می خریم

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، کارل هاینتس رومینیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ می گوید این باشگاه بعد از بحران ناشی از اپیدمی کووید19 و تاثیر مخرب شدید آن بر اقتصاد جهانی و به تبع آن اقتصاد فوتبال، رویکردی محتاطانه در مواجهه با بازار جابجایی در پیش گرفته است.

فصل 2019-2020 بوندس لیگا که از ماه اسفند به دلیل کرونا معلق شده بود چند هفته است که دوباره از سر گرفته شده. در این روزها شایعات درباره کوشش بایرن برای جذب لروی سانه از منچسترسیتی و کای هاورتز از بایر لورکوزن به اوج رسیده. به نظر می رسد رومینیگه سعی نموده با صحبت هایش انتظار طرفداران این تیم از جابجایی را متعادل کند.

رومینیگه پیش از پیروزی 2-1 دیشب بایرن مقابل آینتراخت و صعود به فینال جام حذفی به تلویزیون ARD این کشور گفت: باید صبر کنیم و ببینیم در ادامه شرایط بحران کرونا به کجا می انجامد و بازار جابجایی که سال جاری متفاوت از همواره خواهد بود در چه مسیری حرکت می نماید.

رئیس بایرن مونیخ در ادامه گفت: ما همه در کوششیم وظیفه خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. ما باید این را هم در نظر داشته باشیم که فصل آینده از نظر اقتصادی ممکن است از این فصل دشوارتر باشد. هر چه زمان برگزاری بازی های بدون تماشاچی طولانی تر باشد، اوضاع از نظر اقتصادی برای ما دشوارتر خواهد بود. ما البته داریم روی بازار جابجایی کار می کنیم، درست مثل همه همکاران مان در آلمان و اروپا.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1043

به "کارل هاینتس رومینیگه :وضع اقتصادی خراب است ولی چند بازیکن می خریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارل هاینتس رومینیگه :وضع اقتصادی خراب است ولی چند بازیکن می خریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید