کامرانی فر از ملاقات تدارکاتی با اروگوئه اطلاع داد

به گزارش مجله فضای وب، حسن کامرانی فر درباره دغدغه طرفداران تیم ملی فوتبال ایران نسبت به برگزاری ملاقات های محبت آمیز پس از لغو بازی با کانادا گفت: در این مدت کوشش زیادی داشتیم و با تیم های زیادی صحبت و مذاکره کردیم. متأسفانه بعضی از این کشور ها در مرحله نهایی و زمان عقد قرارداد به دلایل خاص راضی به امضای قرارداد نشدند. ما هم درنهایت بازی با کانادا را که مورد تأیید سرمربی تیم ملی از لحاظ فنی بود نهایی کردیم.

کامرانی فر از ملاقات تدارکاتی با اروگوئه اطلاع داد

وی اضافه کرد: قرارداد این بازی امضا شد، اما متأسفانه ملاقات با کانادا به علت غیرسیاسی به وسیله فدراسیون این کشور لغو شد. اکنون هم پیگیر کار های قانونی هستیم. فدراسیون کانادا خودش هم اعلام نمود به علت مسائل غیرورزشی این بازی را لغو نموده است. لغو شدن بازی علاوه بر مسائلی که برای فدراسیون فوتبال ایجاد کرد، فرصت را از فوتبال ما گرفت. در نامه ای که به فیفا زدیم و طبق آن کار ها را پیگیری می کنیم تمام این مسائل مطرح شد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام نمود: پس از لغو بازی با کانادا در پی جایگزینی تیم های دیگری بودیم. خدا را شکر تقریبا در حال نهایی کردن بازی های خیلی خوبی هستیم. البته اجازه بدهید نام حریفان را پس از نهایی شدن اعلام کنیم.

کامرانی فر در مورد اینکه تیم هایی مثل پاراگوئه و سنگال نمی توانند گزینه های تیم ملی باشند، گفت: پاراگوئه و سنگال گزینه های ما نیستند. قصد داشتیم با سنگال بازی محبت آمیز انجام بدهیم و تا مراحل پایانی عقد قرارداد پیش رفتیم، اما این اتفاق نیفتاد. البته این تیم می تواند گزینه خیلی خوبی برای فیفادی بعدی باشد.

وی در مورد اینکه آیا تیمی که قرار است به مصاف آن برویم در رده بندی فیفا بالاتر از کشورمان است، گفت: این تیم جزو 15 تیم بالای رنکینگ فیفا است. هم اکنون در حال نهایی کردن کار های عقد قرارداد با این تیم هستیم. کار برگزاری یک ملاقات خوب با اروگوئه را که تیم سیزدهم رنکینگ فیفا و در دنیا و قدرتمند است را پیش می بریم. کار های این بازی در حال نهایی شدن است و امیدواریم اتفاقات خوبی برای کشورمان بیفتد.

وی در مورد اینکه اروگوئه قرار بود با مکزیک و چند تیم دیگر بازی کند، شرح داد: یکی از ملاقات های محبت آمیز این تیم کنسل شده است. قرار است با اروگوئه در مونته ویدئو بازی کنیم کار ها در حال اجرا است ان شاءالله مسائل را پیش می بریم که این بازی جایگزین ملاقات با کانادا گردد. ما به این علت کانادا را انتخاب کردیم که سبک بازی اش نزدیک به آمریکا است. ضمن اینکه مشغول هماهنگ کردن یک ملاقات دیگر به جز بازی با اروگوئه هستیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در تبادل نظر با شبکه خبر توضیح داد: در یکی دو روز آینده تیم ملی راهی قطر است. اردوی خود را در این کشور آغاز خواهیم کرد. مقدمات بازی محبت آمیز هم در حال نهایی شدن است. 21 یا 22 خرداد بازی محبت آمیز خواهیم داشت. وزارت امور خارجه و وزارت ورزش خیلی یاری می نمایند و کنار فدراسیون فوتبال هستند تا بتوانیم کار ها را انجام بدهیم. باید برترین شرایط را مهیا کنیم. معمولا زمانی که برنامه ریزی انجام نمی گردد و یا در برنامه ریزی ها خللی پیش می آید انتقاداتی مطرح می گردد، ولی در این یکی دو روز فدراسیون فوتبال تمام کوشش خود را انجام داد. هم اکنون دنبال کار ها هستیم تا بازی ها نهایی شوند.

منبع: فارس

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2071

به "کامرانی فر از ملاقات تدارکاتی با اروگوئه اطلاع داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامرانی فر از ملاقات تدارکاتی با اروگوئه اطلاع داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید