کونته: نشان دادیم چرا صدرنشین هستیم، دیگر در کنفرانس های خبری شرکت نمی کنم

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: با وجود توقف در خانه لاتزیو، سرمربی بانوی پیر عملکرد مردانش در خانه آبی پوشان پایتخت ایتالیا را ستود.

کونته: نشان دادیم چرا صدرنشین هستیم، دیگر در کنفرانس های خبری شرکت نمی کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم یوونتوس شب گذشته در هفته بیست و یکم سری A در خانه لاتزیو با تساوی یک - یک متوقف شد تا نوار پیروزی های متوالی اش که شمار آنها به عدد 12 رسیده بود قطع گردد. یووه در شرایطی در خانه آبی پوشان شهر رم به تساوی رضایت داد که از دقیقه 24 با اخراج جان لوئیجی بوفون، کاپیتان و سنگربان خود 10 نفره به کارش ادامه داد و با یک بازیکن کمتر از شکست گریخت. به همین دلیل آنتونیو کونته از عملکرد شاگردانش در این بازی رضایت داشت.

وی در این باره گفت: برای دریافت 3 امتیاز آمده بودیم و حتی زمانی که 10 نفره شدیم هم هدف مان همین بود. چیزی که ما در یوونتوس در مغز بازیکنان مان حک نموده ایم ذهنیت پیروزی طلبی است و آنها همگی می دانند که در تمام بازی ها باید با هدف کسب پیروزی به میدان بروند حتی اگر دروازه بان تیم 25 دقیقه پس از آغاز بازی اخراج گردد. به نظر من در لحظات سخت عیار واقعی بازیکنان تعیین می گردد و این اتفاق در بازی برابر لاتزیو رخ داد.

کونته اضافه کرد: یک امتیاز گرفتیم و فکر می کنم که تیم در این بازی بار دیگر ثابت کرد چرا صدرنشین جدول رده بندی است. یوونتوس هرگز تسلیم نشد و به بازی اش ادامه داد و با اینکه 10 نفره بود سعی کرد بازی را ببرد. باعث تاسف است که روند پیروزی های متوالی مان به خاتمه رسید اما این اتفاقات اجتناب ناپذیر است، ضمن اینکه نباید فراموش کرد که لاتزیو نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

خطای بوفون روی میروسلاو کلوزه در محوطه جریمه یوونتوس که منجر به اخراجش شد آنقدر واضح بود که کونته نمی توانست اعتراضی به تصمیم داور داشته باشد، هرچند او معتقد بود داور می توانست از اخراج کاپیتان بانوی پیر صرفنظر و به اعلام یک ضربه پنالتی به سود لاتزیو بسنده کند.

وی در این خصوص گفت: ناراحت شدن از این تصمیم داور اجتناب ناپذیر است چون به نظر من او می توانست به یک پنالتی اکتفا کند بدون آنکه نیازی به اخراج بوفون باشد. من سال ها این موضوع را گفته ام که چه به نفع ما، چه به ضرر ما، تصمیمات اشتباه داوران فوتبال را نابود می نماید به خصوص زمانی که آنها یک کارت زرد یا کارت قرمز می دهند. تصمیمات آنها کاملا تعیین نیست.

کاپیتان پیشین یوونتوس در خاتمه به بازی حساس هفته آینده تیمش برابر اینتر اشاره نمود و خبر مهمی برای اهالی رسانه در ایتالیا داشت: من نه در کنفرانس خبری پیش از بازی با اینتر و نه در کنفرانس های خبری هیچ یک از بازی های باقیمانده تیمم در فصل جاری شرکت نخواهم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 427

به "کونته: نشان دادیم چرا صدرنشین هستیم، دیگر در کنفرانس های خبری شرکت نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کونته: نشان دادیم چرا صدرنشین هستیم، دیگر در کنفرانس های خبری شرکت نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید