یک قدم تا آلودگی به کرونا، این مستند کرونایی امروز پخش می گردد

به گزارش مجله فضای وب، مستند عملیات ویژه با سوژه یک قدم تا آلوده شدن به کرونا کاری از گروه مستند روایت فتح ساعت 17:45 امروز از شبکه یک سیما پخش می گردد.

یک قدم تا آلودگی به کرونا، این مستند کرونایی امروز پخش می گردد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، کارگردان مستند عملیات ویژه حجت الله عدالت پناه؛ در رابطه با دلیل انتخاب موضوع این مستند بیان نمود: در آنالیز های صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشتر توجه رسانه ها به کادر بیمارستانی و بخش اصلی مبارزه با کرونا بود به این نتیجه رسیدیم که اندکی عقب تر و قبل از ورود بیماران به بیمارستان ها را آنالیز کنیم تا زحمات این عزیزان هم ثبت گردد.

وی افزود: این گروه افرادی اند که کار انتقال بیماران کرونا مثبت به بیمارستان ها را تحت عنوان گروه عملیات ویژه و در شرایط خاص انجام می دهند و از آنجایی که موارد هدف این عزیزان قطعاً کرونا مثبت بوده و امکان ایجاد خطر برای خودشان و یا ناقل بودن برای عزیزانشان وجود دارد با تمهیدات خاصی به سراغ این عزیزان می فرایند و ما هم سعی کردیم تا این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت های بصری به تصویر بکشیم.

حجت الله عدالت پناه گفت: ما در این مستند سعی کردیم این موارد را هم برای افزایش دانش مخاطب و هم برای ایجاد جذابیت های بصری به تصویر بکشیم؛ حاصل 2 روز زندگی کردن ما با آنها مستند 30دقیقه ای عملیات ویژه است.

پنجشنبه 21 فروردین 99، ساعت 17:45 بیننده مستند عملیات ویژه کاری از گروه مستند روایت فتح به کارگردانی حجت الله عدالت پناه و تهیه کنندگی روح الله رفیعی از شبکه یک سیما باشید.

انتهای پیغام /4143/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 909

به "یک قدم تا آلودگی به کرونا، این مستند کرونایی امروز پخش می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک قدم تا آلودگی به کرونا، این مستند کرونایی امروز پخش می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید