15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فرهنگی، هنری و بهداشت روانی

به گزارش مجله فضای وب، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان 15 دی ماه را آخرین مهلت ارسال اثر به نخستین جشنواره ملی، فرهنگی، هنری و بهداشت روانی اظهار داشت.

15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فرهنگی، هنری و بهداشت روانی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل ازسازمان امور دانشجویان، منصوره سادات صادقی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی، فرهنگی، هنری و بهداشت روانی با شعار سلامت روان برای همه اضافه کرد: این جشنواره توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مرکز مشاوره دانشگاه تهران همچنین با همکاری مراکز مشاوره دانشگاه های مناطق 10 گانه، کانون همیاران سلامت روان و مراکز مشاوره سایر دانشگاه ها 10 اسفندماه 99 برگزار خواهد شد.

وی محور های جشنواره را سلامت روانی، خودمراقبتی، سواد سلامت روان، همدلی، مسؤولیت پذیری، تاب آوری و نشاط اجتماعی گفت.

صادقی زمان انتها مهلت ارسال آثار را 15 دی ماه گفت و گفت: این جشنواره در 2 بخش فرهنگی رسانه ای و هنری برگزار می گردد. بخش فرهنگی رسانه ای به دریافت آثاری از جمله شعر، داستان کوتاه، مقاله خبری، تیتر خبری و بخش هنری به دریافت آثاری مانند عکس، نقاشی، کاریکاتور، فیلم کوتاه انیمیشن و موشن گرافی اختصاص یافته است.

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، مخاطبان این جشنواره را دانشجویان دانشگاه های کشور گفت و ادامه داد: دانشجویان با ارائه آثار خود در قالب های اعلام شده می توانند با خلق حرکتی کم نظیر و ایجاد جریانی پویا، زمینه ارتقای سواد سلامت روان و افزایش سیستم ایمنی جامعه دانشگاهی را در دوران کرونا و پساکرونا فراهم آورند.

وی با اشاره به رویداد هایی که از بهار سال جاری توسط دفتر مشاوره و سلامت سازمان شکل گرفته است، اعلام کرد: از مهمترین رویداد های سال 99 می توان مسابقه کشوری ترم کرونایی، کمپین عظیم دانشجویی کشوری در خانه بمانیم، پویش خداقوت به دانشجو در ایام امتحانات، کمپین من ماسک می زنم، پویش دانشجویی سلامت روان برای همه، مسابقات کشوری دومینو، پانتومیم، سایکوماسک همچنین نخستین کنگره ملی دانشگاه و کووید 19 در دی 99 را اعلام کرد.

لازم به ذکر است، علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می توانند به درگاه الکترونیکی https://mentalhealthfest.ut.ac.ir/ مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 16 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1288

به "15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فرهنگی، هنری و بهداشت روانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "15 دی؛ آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی فرهنگی، هنری و بهداشت روانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید