44 مدل کناف سقف 2019 جدید [ با اجرای آسان ] زیبا و مدرن پذیرایی

به گزارش مجله فضای وب، همه ما وسواس زیادی بروی انتخاب مبلمان، لوازم دکوری و کاربردی، نوع کفپوش و رنگ دیوارهای خانه داریم اما اگر همین وسواس را در خصوص سقف نیز می داشتیم شرایط بسیار عالی می شد. مدل کناف سقف یکی از ایده های مطمئن و بسیار زیبا برای تزیین این قسمت مهم از خانه است که اغلب توسط بسیاری از خانه دارها نادیده گرفته می گردد. اگر توجه بیشتری به سقف خانه داشته باشید حتی به وسایل تزیینی دیگر برای دکوراسیون داخلی کمتر احتیاج پیدا خواهید کرد. در این مطلب همانطور که از عنوان تعیین است می خواهیم به معرفی طرح های جدید و جذاب سقف کناف بپردازیم.

44 مدل کناف سقف 2019 جدید [ با اجرای آسان ] زیبا و مدرن پذیرایی

همیشه به سقف باید بعنوان یک عنصر مهم در دکوراسیون هر اتاقی یاد گردد، سقف مصالح اصلی ساختمان را می پوشاند و به اتاق جلوه ای دنج تر می دهد. بسیاری از اتاق ها سقفی ساده و بدون هیچگونه تزیین دارند نهایت تزیین این سقف ها گچبری های حاشیه سقف است اما تعدادی هم از تزیینات پیچده مانند سقف کاذب کناف و پی وی سی استفاده می نمایند که در طرح ها و شکل های بسیار متنوعی فراوری می شوند. سبک های مدرن از طرح هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مستطیل استفاده می نمایند در حالی که مدل های کلاسیک همراه با اشکال انحنی دار مانند دایره و تزیینات بیشتر هستند.

قبل از انتخاب و اجرای مدل کناف سقف نکاتی وجود دارد که دانستن آنها می تواند به نتیجه ای بهتر می انجامد. اولین چیز معین کردن فضایی است که می خواهید سقفش را تزیین کنید، طرح کناف برای هر اتاقی فرق می نماید، مثلا طرحی که مناسب اتاق خواب است بدرد حمام، اتاق نشیمن و سایر اتاق های خانه نمی خورد. بیشتر مواقع اتاق هایی مانند نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب و در موارد کمی هم آشپزخانه توسط کناف سقف تزیین می شوند همچنین طرح هایی که در این مکان ها مورد استفاده قرار می گیرد اغلب پیچیده تر است.

محصولات مرتبط با این نوشته

  • چراغ آویز مدل سایمان مشکی جدید

    90,000 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید
  • چراغ دیواری سفید فانتزی

    94,500 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید
  • لوستر 15 شعله طلایی

    7524000 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید
  • چراغ دیواری قرمز و آبی و سبز جدید

    165,000 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید
  • لوستر و چراغ آویز فانتزی گرد رنگی

    28500 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید
  • چراغ آویز نیرا مشکی و سفید مدرن

    1,449,000 تومان

    تصاویر بیشتر و خرید

مورد دوم توجه به نوع سبکی است که در دکوراسیون منزلتان وجود دارد. برای مثال در طراحی داخلی مدرن بهتر است از کناف هایی با خطوط صاف و گوشه دار مانند مربع و مستطیل بهمراه چراغ های ال ایی دی توکار ایده بسیار مناسبی است. این شکل می تواند هم در مرکز یا در کنارهای سقف قرار بگیرد. برای طرح های کلاسیک کناف های دایروی و گرد بهمراه لوستری کریستالی و پر زرق و برق در مرکز کاملا در خور خانه های کلاسیک و فاخر است. این کار خصوصا در قسمت پذیرایی بسیار خواب جواب می دهد.

ارتفاع سقف عامل مهم دیگری است که باید قبل از خرید و اجرای مدل کناف سقف آنالیز گردد. اگر سقف کوتاهی دارید دیگر نمی توانید از سقف کاذب بهره ببرید در عوض بهتر است سقف را با رنگ های روشن تزیین کنید با این کار نتیجه بسیار بهتر و زیباتری نسبت به سقف کناف می گیرید. اگر سقف متوسط دارید در اینصورت شرایط برای استفاده از سقف کناف آماده است اما برای سقف های خیلی بلند نیز باید از آپشن های دیگری بهره ببرید که در مطالب پیشین کامل در خصوص آنها صحبت کردیم کافی است به لینک معین شده مراجعه بفرمایید.

یکی از ایده های جذاب در مدل سقف کناف استفاده از شکل های گوناگون چند طبقه با رنگ های متفاوت است. همانطور که در شکل های زیر مشاهده می کنید می توانید حتی سبک های گوناگون را با یکدیگر ترکیب نموده و سقفی کاملا امروزی طراحی کنید. برای مثال در کنار طرح های مستطیلی که معرف سبک مدرن هستند می توانید از کناف های گرد و دایره ای بهره ببرید. با این کار ظاهری لطیف و خواستنی به سقف منزل خود داده اید. البته این کار بودجه بیشتری می طلبد اگر مسئله ای از این بابت ندارید خوب است طرح های دیگر ار امتحان کنید.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

رنگ و نورپردازی سقف را باید بر اساس رنگ هایی که در خانه وجود دارند انتخاب کنید. در طراحی سقف کناف رنگ سقف بسیار مهم است زیرا بروی ظاهر کلی دکوراسیون داخلی تاثیر می گذارد. برای سقف اتاق های عظیم بهتر است از رنگ های تیره بهره ببرید تا فضایی دنج و گرم در اتاق ایجاد گردد. برای اتاق های کوچک هم طبیعتا رنگ های روشن مناسب است زیرا فضا را عظیم تر نشان می دهد. اما بطور کلی تا جایی که دکوراسیون داخلی خانه اجازه می دهد دستتان برای انتخاب رنگ سقف کاملا باز است و می توانید آزاداته به انتخاب رنگ مورد علاقه خود بپردازید.

پرسش و پاسخ های مرسوم:

کناف چیست؟

سقف و دیوار کناف نوعی صفحه روکش دار گچی (Dry Wall) است که توسط شرکت کناف فراوری می گردد و بیش از 80 سال است که در صنایع ساختمانی فعالیت دارد. امروزه کناف در معماری و دکوراسیون نقش مهمی دارد.

از کناف در کجا استفاده می گردد؟

کناف کاربردهای زیادی دارد. بیشترین استفاده آن در سقف خانه است. ولی علاوه بر آن در دیوار های اتاق، آشپزخانه، دیوار پشت تلویزیون و راه پله نیز استفاده می گردد.

هزینه و قیمت اجرای کناف چقدر است؟

اجرای کناف میتواند قیمتهای متفاوتی داشته باشد. معمولا هزینه اجرای کناف سقف و باکس هر متر مربع از 40 تا 80 هزار تومان می باشد. هچنین بر اساس کم یا زیاد بودن متراژ نیز قیمت ها تغییر میکند.

مزایای کناف چیست؟

سرعت اجرایی بالا، احتیاج به نیروی کار کم ، هزینه پایین نسبت به دیگر سقف های کاذب، مقاوم دربرابر زلزله، سبک سازی در ساختمان، طرحهای شکیل (اشکال دایره ، منحنی و غیره)

منبع: اتاق
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1251

به "44 مدل کناف سقف 2019 جدید [ با اجرای آسان ] زیبا و مدرن پذیرایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "44 مدل کناف سقف 2019 جدید [ با اجرای آسان ] زیبا و مدرن پذیرایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید