461 میلیارد ریال برای تأسیسات گردشگری در قم سرمایه گذاری شد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم، عیسی رضایی با اشاره به شرایط سرمایه گذاری بخش خصوصی در این استان گفت: از این مبلغ 216 میلیارد ریال به پنج مجتمع گردشگری، 196 میلیارد و نیم میلیون ریال برای 10 واحد اقامتی، 48 میلیارد و نیم میلیون ریال برای 10 دفا تر خدمات مسافرتی سرمایه گذاری شده است.

461 میلیارد ریال برای تأسیسات گردشگری در قم سرمایه گذاری شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه کرد: این تعداد سرمایه گذاری در بخش تأسیسات گردشگری در حال احداث است که می تواند زیرساخت های گردشگری در استان را توسعه بخشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته در چهار ماهه نخست سال جاری گفت: 2 مجتمع گردشگری با مبلغ سرمایه گذاری 180 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: همچنین با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریالی برای احداث هتل و مهمانپذیر موافقت اصولی صورت گرفته است.

رضایی ادامه داد: در صورتی که طرح های مذکور به ثمر برسد برای 560 نفر در بخش هتل و مهمانپذیر ایجاد اشتغال می نماید که این امر باعث توسعه اقتصاد استان می گردد.

وی با بیان اینکه باید زیرساخت های گردشگری در استان قم به صورت جدی و با تعامل دستگاه های مربوطه صورت بگیرد گفت: قم، ام القرآی دنیا اسلام است و روزانه شاهد ورود ملیت های مختلف در این استان هستیم که 50 درصد توریست های ورودی کشور زیارتی و مذهبی هستند ضمن اینکه با توافق هسته ای شاهد حضور حداکثری مسافران خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم اضافه کرد: باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد از این رو نهادهای مربوطه از جمله شهرداری با تسهیل امور سرمایه گذاری در احداث واحدهای اقامتی در شأن زائران برای توسعه گردشگری و مالی استان قدم بردارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 694

به "461 میلیارد ریال برای تأسیسات گردشگری در قم سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "461 میلیارد ریال برای تأسیسات گردشگری در قم سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید