آرزوی طرفداران پرسپولیس بازی با بایرن مونیخ است، تمجید از برانکو

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فیفا، وقتی بشار رسن هافبک عراقی در تابستان سال 2017 وارد تهران شد به سختی می توانست تصور کند در سه فصل با تیم پرسپولیس در دو فینال آسیا حاضر می شود. اولین بازی فینال اواخر سال 2018 رخ داد اما در نهایت ارتش سرخ بازنده شد که در مجموع 2 بر صفر به کاشیما آنتلرز باخت.

آرزوی طرفداران پرسپولیس بازی با بایرن مونیخ است، تمجید از برانکو

برای رسن و هم تیمی هایش این ناامیدی اولیه تبدیل به انگیزه ای برای ادامه موفقیت های لیگ ایران شد. وی سپس با پرسپولیس به بار عنوان قهرمانی در لیگ را به دست آورد؛ قبل از آنکه با پرسپولیس دوباره به فینال آسیا برسد؛ جایی که روز شنبه آینده غول ایرانی برای معین قهرمان قاره آسیا در ورزشگاه الجنوب در قطر به مصاف تیم اولسان کره جنوبی می رود.

رسن در این خصوص به سایت فیفا گفت: اعتبار و قدرت پرسپولیس باید به برانکو ایوانکوویچ تعلق بگیرد که تیمی با ذهنیت برنده ساخت. علیرغم از دست دادن بازیکنان اصلی در چهار سال، هرگز این مسئله روی تیم تاثیر نگذاشت. حتی سال جاری مربی ما در لیگ قهرمانان آسیا پنج بازیکن جدید استفاده کرد که نشان می دهد تیم ما قدرتمند است.

این هافبک عراقی در مورد شکست دو فصل پیش این تیم در لیگ قهرمانان آسیا تاکید نمود: می خواستیم در آن سال عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم اما شانس با ما نبود.

رسن در پاسخ به این سئوال که مسائل پرسپولیس برای رسیدن به فینال سال جاری چه بوده است؟ شرح داد: ما بازی های سختی را پشت سر گذاشته ایم. رسیدن به فینال آسان نبود بخصوص بعد از آغاز بد در لیگ قهرمانان و به دست آوردن تنها یک امتیاز از دو مسابقه. بعد از تصمیم گیری برای انجام مسابقات به صورت متمرکز در کشور قطر، اوضاع بهتر شد. باوجود اینکه مقابل تیم های قدرتمند غرب آسیا قرار گرفتیم، همه چیز را برگرداندیم. انجام هر سه روز یک بازی هم بسیار سخت بود اما اکنون تا رسیدن به عنوان قهرمانی آسیا فقط یک بازی فاصله داریم.

وی درباره تیم اولسان گفت: اولسان تیم بسیار خوب و سختی است. ما بازی آنها مقابل ویسل کوبه ژاپن را تماشا کردیم. ویسل خودش نزدیک به پیروزی بود اما آنها موقعیت های زیادی را از دست دادند و اولسان پیروز شد. مانند همه تیم های شرق آسیا، اولسان بازیکنانی با سرعت، قدرت و نظم تاکتیکی دارد و مطمئناً آنها به دلیل شانس، در فینال نیستند. معین قهرمان سخت است. هر تیمی که کمترین اشتباه را انجام بدهد، قهرمان خواهد شد.

به گزارش سایت فیفا، تیم قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در جام دنیای باشگاه های فیفا حضور خواهد داشت. رسن که سه روز بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا تولد 24 سالگی خود را جشن خواهد گرفت، گفت: بازی در جام دنیای باشگاه ها انگیزه مضاعفی برای هر دو تیم و به ویژه برای پرسپولیس است. این فرصت خوبی می دهد تا برابر تیم های بزرگی مانند بایرن مونیخ بازی کنیم و با ستاره های دنیا روبرو شویم؛ چیزی که طرفداران ما آرزوی آن را دارند.

رسن در سرانجام گفت: این واقعیت که قطر میزبان جام دنیای باشگاه ها و سپس جام دنیای در سال 2022 خواهد بود برای من ویژه است، زیرا من در تعدادی از ورزشگاه هایی که میزبان بازی ها در این مسابقات هستند بازی نموده ام. این سازماندهی استثنایی بود و ورزشگاه ها فوق العاده بودند. من شخصاً امیدوارم که با تیم ملی (عراق) فرصت بازی دوباره در این مکان ها را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1396

به "آرزوی طرفداران پرسپولیس بازی با بایرن مونیخ است، تمجید از برانکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی طرفداران پرسپولیس بازی با بایرن مونیخ است، تمجید از برانکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید